Τρεις βασικές ασκήσεις προπόνησης για να κάνεις στην παραλία

Για σένα που θες να κρατάς την φυσική σου κατάσταση στα ύψη.

Εκτός από το κομμάτι του αράγματος, η παραλία είναι ίσως ένα από τα πιο ιδανικά terroir για να κάνεις την προπόνηση σου και πόσο μάλλον τώρα το καλοκαίρι. Αν θέλεις να παραμένεις fit όλες τις ώρες και να κρατάς το σώμα σου σε ρυθμό, δώσε βάση στις παρακάτω τρεις ασκήσεις. Βάλε το αντηλιακό σου και ξεκινάμε.

 

 

 

Τρέξιμο στο νερό μέσα-έξω

runn2

Είναι ιδανική προπόνηση για να δώσει όγκο στο σώμα και να δυναμώσει την βάση σου. Τα πόδια σου μπορεί να κουραστούν, αλλά η μέση σου θα δυναμώσει και θα κρατήσει την σπονδυλική στήλη.

Τι κάνεις:

Μπαίνεις στο νερό μέχρι να καλυφθεί το μαγιό και τρέχεις για πέντε λεπτά κατά μήκος της παραλίας. Στη συνέχεια τρέχεις για πέντε λεπτά έξω από το νερό στην άμμο και επαναλαμβάνεις το ίδιο μοτίβο άλλες 4 φορές.

 

Τζόκινγκ στην άμμο

beach running

Το κάνεις ως αποθεραπεία για να μαλακώσουν οι μύες αλλά ταυτόχρονα να σφίξουν. Προσοχή. Όταν λέμε «άμμο» εννοούμε στην μαλακή που βρίσκεται λίγο πριν μπεις στο νερό.

Τι κάνεις:

Κάνεις τζόκινγκ για δέκα λεπτά πάνω κάτω την παραλία. Η μαλακή άμμος θα προστατέψει ταυτόχρονα και τα γόνατά σου.

 

Ώρα για κολύμβηση

swim22

Ουσιαστικά αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να κλείσεις την προπόνηση δίνοντάς τα όλα. Στο κολύμπι έχουμε  όλες τις μυϊκές ομάδες να δουλεύουν ταυτόχρονα, σε ρυθμό που θα κάνει το σώμα σου να ξυπνήσει τον μεταβολισμό του.

Τι κάνεις:

Ξεκινάς να κολυμπάς προς τα βαθιά σε ελεύθερο στυλ. Ξεκινάς γοργά αλλά κρατώντας τον ίδιο ρυθμό, παίρνοντας σωστά τις ανάσες, κρατώντας σφιχτούς τους κοιλιακούς και ίσια την σπονδυλική στήλη. Στην επιστροφή θα έχεις πάντα χαλαρό ρυθμό ώστε να φροντίζεις να ξεκουράζεις την καρδιά σου. Επανέλαβε για όσους γύρους αντέχεις.