Αυτή είναι η πιο διάσημη σωματική άσκηση στην Ιαπωνία

Η άσκηση που κάνουν καθημερινά εκατομμύρια Ιάπωνες από το 1920.

Εκατομμύρια Ιάπωνες εκτελούν μια συγκεκριμένη άσκηση τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Το είδος των ασκήσεων ονομάζεται ράζιο τάιζο (rajio taiso) και πολλοί πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσει να ζήσουν περισσότερο. Η ιαπωνική ρουτίνα έχει μεγάλη απήχηση και σε άλλα μέρη, όπως στις ΗΠΑ.

Το είδος των ασκήσεων «Rajio taiso», μεταδίδονται καθημερινά από το εθνικό ραδιόφωνο της Ιαπωνίας και ακολουθούνται από όλες τις γενιές των Ιαπώνων σε σχολεία, πάρκα και χώρους άθλησης. Βίντεο με τέτοιες ασκήσεις μπορεί κανείς να αναζητήσει και στο Youtube.

6 αυτοκινητόδρομοι των ΗΠΑ αυστηρώς κατάλληλοι για Road Trip

 

Υπάρχουν τρεις βαθμίδες δυσκολίας της άσκησης rajio taiso. Το πρώτο επίπεδο, το ντάι-τσι «dai-ichi», είναι αυτό που γνωρίζει και μπορεί να ακολουθήσει σχεδόν κάθε Ιάπωνας.  Το δεύτερο το ντάι-νι, «dai-ni» είναι πιο δύσκολο και το τρίτο το ντάι-σαν, «dai-san», ακόμα δυσκολότερο, απευθύνεται κυρίως σε άτομα νεαρής ηλικίας, που έχουν δύναμη και ζωντάνια.

Το Rajio taiso ενθαρρύνει τη χρήση μόνο του βάρους του σώματός του ασκούμενου χωρίς την ανάγκη ύπαρξης εξοπλισμού. Η άσκηση διάρκειας τριών λεπτών απαιτεί κυρίως σταθερή τοποθέτηση των ποδιών σε ένα σημείο με παράλληλες κινήσεις των ώμων. Αυτό καθιστά την άσκηση ιδανική για υπαλλήλους γραφείου, παιδιά, νέους και ηλικιωμένους.

Άσκηση με αλτήρες που σου γυμνάζει τα πάντα

 

Το ντάι-τσι αποτελείται από 13 κινήσεις και ξεκινά με ανύψωση των χεριών πάνω από το κεφάλι. Στη δεύτερη κίνηση, τα χέρια αρχίζουν να κινούνται στο ύψος του στήθους και περιστρέφονται σχεδόν ημικυκλικά ενώ αντίστοιχα κινούνται και τα πόδια.

Η καθιέρωση των ασκήσεων ράζιο τάιζο στην καθημερινότητα των Ιαπώνων έχει ξεκινήσει περίπου από το 1920.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις πως εκτελούν την άσκηση: