Γιατί πρέπει να σταματήσεις τα diamond push-ups

Η άσκηση δεν είναι και τόσο διαμάντι όσο νόμιζες. Αλλά υπάρχει εναλλακτική.

Με τις τόσες εναλλακτικές που υπάρχουν στα push-ups, είναι λογικό να μπερδευτείς και να αναρωτηθείς ποια είναι η άσκηση που θα προσφέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Τα διαμαντένια push-ups, τα λεγομένα diamond, σου ζητούν να ανεβοκατεβαίνεις ενώ έχεις σχηματίσει το εν λόγω σχήμα με τις παλάμες.

Παρότι τα περισσότερα γυμναστήρια προτείνουν την άσκηση ως ιδανική για να μεγαλώσουν οι τρικέφαλοι, η αλήθεια είναι πως το σχήμα των χεριών δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα της άσκησης. Αυτό ωστόσο που έχει σημασία, είναι κατά πόσο τα χέρια σου τεντώνουν στο σημείο του αγκώνα. Για την ακρίβεια, αντί για diamond push-ups, δοκίμασε να κάνεις τα close grip, αυτά δηλαδή που τα χέρια ανοίγουν λίγο περισσότερο από το diamond position στο ύψος των ώμων.

Πέρα από αυτό, το διαμάντι προκαλεί ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα. Παίρνει την πίεση από τα «φτερά» της πλάτης σου και την στέλνει κατευθείαν στους ώμους εξαιτίας του σχήματος των χεριών. Όχι μόνο κινδυνεύουν οι ώμοι από μία κακή εφαρμογή, αλλά είναι επικίνδυνο -σε βάθος χρόνου- να πάθεις μέχρι και τενοντίτιδες.

Δοκίμασε την close grip λοιπόν!



29 SHARES