Πώς θα κάνεις σωστά τις διατάσεις όσο παραμένεις σπίτι

Είσαι καθηλωμένος στο σπίτι; Ήρθε η ώρα να αρχίσεις τις διατάσεις.

Είσαι που είσαι μέσα ταμπουρωμένος λόγω κορονοϊού, δεν κάνεις και λίγο γυμναστική για να κάψεις και καμία θερμίδα; Τόσο φαγητό είχαμε να φάμε δεν ξέρω κι εγώ από πότε. Οπότε κάνε λίγο κράτει και κάνε καμία διάταση πριν από τη γυμναστική για να μην τραυματιστείς.

Επίσης είναι πολύ ωραίο να κάνεις τις διατάσεις το πρωί που ξυπνάς έτσι ώστε το σώμα να επανέλθει πιο γρήγορα στην εγρήγορση του.

Οι διατάσεις είναι ένα θαυμάσιο μέσο για να ενεργοποιήσεις όλα τα μέρη και τα όργανα του σώματος σου, ακόμη και πριν πιείς τον καφέ σου.

Ακόμη όμως κι αν είσαι από εκείνους τους τρελαμένους με την γυμναστική υπάρχει σίγουρα η περίπτωση να μην κάνεις σωστά τις διατάσεις σου.

Δες ποια είναι τα πλεονεκτήματα της άσκησης στην ύπαιθρο. 

 

Όλοι πρέπει να κάνουμε διατάσεις γιατί έτσι αποκτούμε ευλυγισία και ανθεκτικότητα στις πιέσεις μίας άσκησης.

Το λεγόμενο stretching είναι ένας ολοκληρωμένος τρόπος να ξυπνήσεις το σώμα σου, κάνεις δεν κάνεις γυμναστική μετά.

Θέλεις όμως να μάθεις να το κάνεις σωστά;

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις ποιος είναι ο σωστός χρόνος και τρόπος για τις διατάσεις σου:



9 SHARES