Γιατί το μονοζυγο θα σε κάνει πιο δυνατό

Με τον κορονοϊό να καραδοκεί, σου έχουμε 6 ασκήσεις για το σπίτι.

Η έξαρση του κορονοϊού, έχει φέρει το μεγαλύτερο κομμάτι του κόσμου στο σπίτι, με τα επίπεδα βαρεμάρας να χτυπούν «κόκκινο».

Με τα γυμναστήρια, αλλά και τα περισσότερα πάρκα κλειστά, ο μόνος τρόπος να γυμναστεί κανείς είναι μέσα στο σπίτι, πολλές φορές επινοώντας μάλιστα και ασκήσεις, ικανές να κρατήσουν τον κόσμο σε κάποια φόρμα.

Εδώ λοιπόν, ερχόμαστε εμείς με 6 ασκήσεις στο μονόζυγο που θα δώσουν στον καθένα ένα αξιόπιστο πρόγραμμα προπόνησης, προκειμένου να μείνει σε καλή κατάσταση, για όσο διαρκέσει η καραντίνα.

Πάμε λοιπόν να τις δούμε αρχικά για τα χέρια...

 

Κλασικά Pull up: Η κανονική έλξη με κανονική λαβή (παλάμες κάτω) και μεσαίο άνοιγμα που μεταφέρει πίεση και στην πλάτη και στα χέρια.

Monkey: Αφήνεις το ένα χέρι κάτω και κρατιέσαι με το άλλο από την μπάρα. Έπειτα πιάνεις το μονόζυγο και μετα δυο και κάνεις έλξη. Είναι πιο δύσκολο από όσο φαίνεται. Στόχος τα 45 δευτερόλεπτα ανά χέρι σε πρώτη φάση.

 

Με ένα χέρι: Μια μοναδική έλξη που κάνουν οι... ένοπλες δυνάμεις έλξη με το ένα χέρι! Εάν δεν μπορείς να την κάνεις κάνε μια στατική με το πηγούνι ψηλά.

 

 
 

... αλλά και για κοιλιακούς:

Pull up γόνατα στήθος: Κρατώντας τα πόδια σου τεντωμένα, φέρε τα γόνατά σου στο πρόσωπό σου (ή στο στήθος, ανάλογα τη φυσική σου κατάσταση).

 

Κάμψεις L: Άσκηση με πολύ μεγάλο βαθμό  δυσκολίας για τον οποιοδήποτε. Ανεβαίνεις με τα πόδια τεντωμένα και κλειδωμένα σε ορθή γωνία σε σχέση με τον κορμό.

 

Hanging Windshield Wiper: Περιστρέφεις το κάτω μέρος του σώματός σου καθώς σηκώνεις τα πόδια σου και τα φέρνεις μία δεξιά, μία αριστερά και μία στο κέντρο.



34 SHARES