Πώς να βάλεις το τρέξιμο στην καθημερινότητα σου
21 SHARES

Ξεκίνα το τρέξιμο και θα δεις διαφορά. Αλλά πρέπει να το κάνεις σωστά.

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείς να κάνεις όταν ξεκινάς το τρέξιμο είναι να είσαι τρομερά ενθουσιασμένος.

Κάνε τους πιο δυνατούς δικέφαλους.

Μπορεί να είσαι ψυχικά προετοιμασμένος για κάτι νέο αλλά όταν έχεις να τρέξεις από το γυμνάσιο καταλαβαίνεις αμέσως πως το σώμα σου έχει διαφορετική άποψη επί του θέματος.

Ξεκίνα να προπονείς το σώμα σου αργά και σταθερά κάθε μέρα.

Είναι καλύτερο από το να ζοριστείς από την αρχή και στο τέλος να «καείς».

Πρέπει να είσαι άνετος και χαλαρός. Πολλοί νομίζουν πως το να πιεστούν τους κάνει καλό αλλά τελικά έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

 

 

Είναι καλύτερο να κάνεις ένα χαλαρό ξεκίνημα με 20 λεπτά χαλαρού jogging παρά να κάνεις μία ώρα έντονο τρέξιμο και να ανασαίνεις στο τέλος σαν καρδιοπαθής με πόνους σε όλο σου το σώμα.

Κάποιοι νιώθουν ντροπή να ξεκινήσουν με τρέξιμο και να καταλήξουν να περπατάνε από την κούραση.

Στην αρχή όμως έτσι είναι και πρέπει να το αποδεχτείς αν θέλεις να έχεις μία καλή ανοδική πορεία στην προπόνηση σου.

Το τρέξιμο είναι κάτι που το κερδίζεις σταδιακά και όχι μονορούφι.

Η ομορφιά του τρεξίματος έρχεται από μόνη της μόνο και μόνο που είσαι έξω στην εξοχή ή σε κάποιο πάρκο μέσα στη πόλη, οπότε δώσε βάση περισσότερο στην απόλαυση παρά στις επιδόσεις.

Δες το παρακάτω άλμπουμ με τις σωστές κινήσεις που πρέπει να κάνεις για να συνηθίσεις γρήγορα το ρυθμό του τρεξίματος:



21 SHARES