4 τροφές που μπορείς να φας για πιο γερά οστά

Καιρός να αλλάξεις τη διατροφή σου.

Μπορεί η οστεοπόρωση να είναι γυναικεία υπόθεση ως επί των πλείστων, τα τελευταία χρόνια όμως, όλο και περισσότεροι άντρες προσβάλλονται από αυτή την ασθένεια των οστών. Δεν ξέρεις πότε μπορεί να σου εμφανιστεί (αν εμφανιστεί), μπορείς όμως να προσέχεις τη διατροφή σου έτσι, ώστε να την αποφύγεις.

Μια σωστή διατροφή αν μη τι άλλο συμβάλλει στην υγεία των οστών σου, γι’ αυτό και παρακάτω θα δεις τις 4 τροφές που μπορούν να σου χαρίσουν πιο γερά οστά.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

lettuce

Μπορεί το ασβέστιο να το παίρνεις από τα γαλακτοκομικά προϊόντα, όμως υπάρχει μεγάλη ποσότητα και σε πολλά λαχανικά. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα πράσινα λαχανικά έχει περίπου 200 milligrams ασβέστιο (το 20% δηλαδή του καθημερινού σου στόχου). Επιπλέον, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά έχουν και βιταμίνη Κ, που μειώνει τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης.

Γκρέιπφρουτ

buy navel oranges r

Πρόσθεσε ένα γκρέιπφρουτ στο πρωινό σου και θα δεις μεγάλη διαφορά στην υγεία σου. Τα εσπεριδοειδή έχουν βιταμίνη C, η οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην πρόληψη της οστικής απώλειας. Ένα ολόκληρο ροζ ή κόκκινο γκρέιπφρουτ έχει περίπου 91 milligrams βιταμίνης C, δίνοντάς σου την ποσότητα που χρειάζεσαι για όλη την ημέρα.

Σολομός

20160826 sous vide salmon 46 1500x1125

Ο σολομός και άλλοι τύποι λιπαρών ψαριών προσφέρουν μια σειρά από θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν τα οστά σου. Περιέχουν βιταμίνη D, η οποία βοηθά το σώμα σου να χρησιμοποιεί το ασβέστιο και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν επίσης να βοηθήσουν τα οστά.

Αποξηραμένα φρούτα

damaskina1 537x350

Αν ψάχνεις ποιο είναι το σνακ που θα σε συνοδεύει στο γραφείο, σου λέμε πως είναι τα δαμάσκηνα –τα αποξηραμένα. Έρευνες έχουν διαπιστώσει ότι η ημερήσια κατανάλωσή τους μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της οστικής πυκνότητας επιβραδύνοντας την αποδόμηση του οστού στο σώμα σου.



7 SHARES
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies