Η μια και μοναδική άσκηση που πρέπει να κάνεις για δικέφαλα

Θέλει και κόπο και τρόπο, αλλά πάνω από όλα πλάνο και σχέδιο.

Το πρώτο πράγμα που πάει το μάτι πάνω σε έναν άντρα είναι στα δικέφαλα. Τώρα δε που καλοκαιριάζει, πρέπει να τους δώσεις μια παραπάνω σημασία (μην διανοηθείς και αμελήσεις τα πόδια όμως). Και αν αναρωτιέσαι πως θα τα φουσκώσεις τόσο ώστε να προκαλείς εντύπωση δεν έχεις παρά να κάνεις μόλις μια (ναι, ναι ΜΙΑ) άσκηση.

Τώρα εσύ θα απορήσεις και δίκιο έχεις, αλλά να σε πληροφορήσω πως τα δικέφαλα σαν μυς είναι αρκετά μικρά οπότε ανταποκρίνονται σε οποιαδήποτε άσκηση απομόνωσης και μάλιστα με λίγες επαναλήψεις..

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μια στραβόμπαρα και βάρη αρκετά ώστε να κάνεις 8 επαναλήψεις. Καλύτερα να μην είσαι πολύ large με τα βάρη που θα ξεκινήσεις την άσκηση, γιατί η προσγείωσή σου θα είναι ανώμαλη. Ειδικά στον εγωισμό σου...

Η άσκηση χωρίζεται σε 3 φάσεις:

 

 

Ξεκινάς 8 επαναλήψεις με ανοιχτή λαβή. Συνεχίζεις αμέσως με άλλες 8 με μεσαία λαβή και τελειώνεις με 8 κλειστή λαβή. Θα νιώσεις τα δικέφαλά σου να καίνε, οπότε ξεκουράσου για ένα λεπτό. Για δεύτερο σετ μπορείς να ξεκινήσεις αντίστροφα. Από κλειστή, στη μεσαία και τέλος ανοιχτή. Το ίδιο και στο τρίτο σετ.

Μετά από μια εβδομάδα θα δεις το χέρι σου να είναι 3D καθώς ο σκοπός της άσκησης είναι να «χτυπήσεις» κάθε μοίρα στον δικέφαλο μυ. 

ΥΓ: Προσεχώς θα έχεις και tips για τρικέφαλα που θα γεμίζουν το μανίκι σε κάθε ρούχο που θα φοράς.



8 SHARES