Σιωπηλός Δρόμος: Οι Κυριακές μας αποκτούν πλέον καινούργιο νόημα

Πώς μια ελληνική σειρά μπορεί να σε καθηλώσει στην TV περισσότερο και από έναν ποδοσφαιρικό αγώνα.

Κάποτε λέγαμε πως οι Κυριακές μας είναι αφιερωμένες στους φίλους, τα μπάρμπεκιου και την μπάλα. Άλλωστε πρόκειται για τη μέρα εκείνη που αποσυμπιέζεται όλη η ένταση και η πίεση ολόκληρης της εβδομάδας απλά και μόνο για να «προσγειωθεί» στο σαλόνι του σπιτιού, γύρω από το τσούγκρισμα της μπίρας και κυρίως της οθόνης μπροστά στον καναπέ ή στο «γκολ» που θα φωνάξεις μαζί με την παρέα όταν σκοράρει η ομάδα σου. Από την Κυριακή της 4ης Απριλίου ωστόσο, το «Κάθε Μέρα είναι Κυριακή» αποκτάει νέο, «σιωπηλό» νόημα, με τους χτύπους της καρδιάς και τα ντεσιμπέλ να είναι στα ύψη όχι εξαιτίας κάποιου πέναλτι, αλλά για την εξέλιξη μιας ευαίσθητης υπόθεσης απαγωγής. Για τη λαχτάρα της πορείας του νέου σίριαλ του MEGA, «Σιωπηλού Δρόμου».

 

Τι είναι ο «Σιωπηλός Δρόμος»;

Από το τρέιλερ ακόμα, ο «Σιωπηλός Δρόμος» σου έδινε την εντύπωση πως δεν πρόκειται για ένα ακόμα ελληνικό σίριαλ, αλλά για μια υπόθεση-θρίλερ στα πρότυπα των ξένων παραγωγών και των τεραστίων μπάτζετ. Δεν βλέπεις συχνά άλλωστε μια σειρά με κεντρικό θέμα την απαγωγή μαθητών και ελληνική υπογραφή πίσω από την υπόθεση.

 

 

Τα πρόσωπα πολλά και γνωστά, ικανά για να τραβήξουν την προσοχή σου (βλ. Αντώνης Καφετζόπουλος, Χρήστος Λούλης, Βίκυ Παπαδοπούλου) αλλά το συνολικό cast και το μυστήριο που κρύβεται πίσω από κάθε χαρακτήρα φανερώνουν πως κάθε επεισόδιο θα εξελίσσεται σαν ένα τελικό που οδήγηθηκε στα πέναλτι. Ίσως και με μεγαλύτερη αγωνία.

Από τον πιλότο μαθαίνουμε πως οι γονείς των απαχθέντων παιδιών είναι γνωστά ονόματα της περιοχής στο οποίο εκτυλίσσεται η ιστορία (στο Βαθύ) και πως η ιστορία σύντομα θα λάβει μεγάλες εκτάσεις από τον Τύπο, αλλά και με τα δράματα και τις μικροεπιπλοκές κάθε χαρακτήρα. Με απλό και γρήγορο τρόπο, χωρίς κουραστικούς διαλόγους και δράματα, το καλογραμμένο σενάριο του Πέτρο Καλκόβαλη και της Μελίνας Τσαμπάνη, αλλά και η σκηνοθετική ματιά του Βαρδή Μαρινάκη, σε τοποθετούν στην ιδιοσυγκρασία των ντετέκτιβ οι οποίοι προσπαθούν να συλλέξουν τα στοιχεία και να επαναφέρουν τάξη, αλλά και των αγχωμένων γονιών που εκπλιπαρούν να βρεθούν γρήγορα τα παιδιά τους. Κάθε δευτερόλεπτο που περνάει είναι «χρυσός» για τις Αρχές, κάθε στιγμή που παρακολουθείς αξίζει της εξονυχιστικής προσοχής σου για τυχόν στοιχεία που θα προκύψουν.

Τίποτα δεν είναι τοποθετημένο τυχαία στην πλοκή. Ούτε η μυστήρια αποξένωση που βιώνει η οικογένεια Καρούζου από το μαύρο-πρόβατο της (και πρωταγωνίστρια), Θάλεια (Πηνελόπη Τσιλίκα), οι περίεργες εκφράσεις του Βασίλη Τότση (Χρήστος Λούλης) μέχρι και ο περίφημος μύθος του Αυλητή των Αδερφών Γκριμ από το ξεκίνημα του επεισοδίου, στον οποίο στηρίζεται η πλοκή. Σύμφωνα με τον μύθο, ο Αυλητής παίρνει εκδίκηση από τους κατοίκους ενός χωριού, μαγεύοντας και απαγάγοντας τα παιδιά τους , επειδή αρνήθηκαν να τον επιβραβεύσουν όταν εκείνος τους βοήθησε να διώξουν τα ποντίκια που είχαν κατακλύσει την περιοχή τους. Ποιος όμως είναι ο λόγος που παρακινεί τους «αυλητές» της υπόθεσης στην απαγωγή των συγκεκριμένων παιδιών, ποια είναι η σύνδεσή τους με τις οικογένειες και ποιος είναι ο έξτρα μοχλός πίεσης, πέρα από τους μαθητές, για να πετύχουν τον σκοπό τους;

 

 

Το χαμηλό τέμπο της μουσικής, αλλά και η ποικιλία της εικόνας σου προκαλούν ένα μόνιμο τρέμουλο. Μια ανυπομονησία για την επόμενη σκηνή και τις αποκαλύψεις οι οποίες θα έρχονται βασανιστικά αργά και κόντρα στον καταιγιστικό ρυθμό που απαιτεί μια επιχείρηση απαγωγής. Συμπεράσματα για τους περισσότερους χαρακτήρες δεν θα βγάλεις από το πρώτο κιόλας επεισόδιο, παρά μόνο για το δράμα και το παράπονο που κρύβεται στα μάτια τους. Από τη ζωή που ζούνε μέσα στα ακριβά σπίτια και το ασφαλές περιβάλλον στο οποίο θεωρούσαν ότι μεγαλώνουν τα παιδιά τους και τις κρίσεις των σχέσεων που βιώνουν καθημερινά.

Η βιτρίνα είναι απλώς μια εικόνα και όχι ένα ασφαλές συμπέρασμα. Και την ερχόμενη Κυριακή φαίνεται ότι θα δούμε κάτι ακόμα πιο δυνατό από τον εξίσου δυνατό πρόλογο που παρακολουθήσαμε. Η αποκάλυψη των τελευταίων δευτερολέπτων είναι ικανή να σου γεννήσει την αγωνία και ταυτόχρονα την εμμονή να περιμένεις άλλη μια βδομάδα για το δεύτερο επεισόδιο.

Εάν δεν το έχεις δει ακόμα, θα σου πρότεινα να μην παρακολουθήσεις ακόμα το τρέιλερ του δεύτερου επεισοδίου, που θα βγει την Κυριακή, 11 Απριλίου στο «MEGA». Το spoiler θα είναι μεγάλο.

 

 


4 SHARES