4 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να μην ξυπνάς σαν ζόμπι
24 SHARES

4 συμβουλές για καλύτερο πρωινό ξύπνημα

Ξυπνάς. Σιχτιρίζεις. Τσίμπλα στο μάτι. Πλένεις δόντι, ντύνεσαι και μπαίνεις στο αμάξι. Κίνηση. Σιχτιρίζεις πάλι. Έχεις φτάσει στη δουλειά και έχεις την πιο κακή διάθεση του κόσμου. Υπάρχει λύση για να μην ανατιναχτείς από τα νεύρα και να είσαι συνάμα παραγωγικός. Θέλει ρουτίνα, αλλά αποδίδει και κάνει το πρωινό ξύπνημα καλύτερο.

Διάβασε παρακάτω και θα καταλάβεις.

 

1. Σήκω νωρίς

 

Αφού θα ξυπνήσεις που θα ξυπνήσεις για τη δουλειά, γιατί κάθεσαι και στριφογυρίζεις στο κρεβάτι; Δεν είναι μόνο ότι θα προλάβεις να ετοιμαστείς με την ησυχία σου. Το να ξυπνήσεις μία καλή ώρα, βοηθάει στη συγκέντρωση για τα πράγματα που έχεις να κάνεις μέσα στην ημέρα, ακόμα και αν εσύ δεν το καταλαβαίνεις. Βοηθάει στην οργάνωση και στη μείωση του στρες, δίνοντας παράλληλα στον οργανισμό σου τον απαραίτητο χρόνο για να μπει ομαλά στις απαιτήσεις της ημέρας.

Ενημερωθείτε στο Newsbomb.gr για όλες τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τις επερχόμενες Εθνικές Εκλογές 2019

2. Ας πέσει και λίγος ιδρώτας 

 

Το καλύτερο, πράγματι, είναι να βγεις στο δρόμο και να δώσεις πόνο με το τρέξιμο. Επειδή όμως καταλαβαίνουμε πως ο χρόνος είναι χρήμα στους σημερινούς ρυθμούς, φρόντισε να βάλεις πρόγραμμα να κάνεις από κοιλιακούς μέχρι κάμψεις και βαθιά καθίσματα. Η πρωινή γυμναστική, εκτός του ότι ανεβάζει την διάθεση, αυξάνει τους ρυθμούς του μεταβολισμού μας, επιτρέποντας μας να καίμε περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα. Δεν το λες καθόλου κακό ε;

 

3. Kρύο ντους 

 

Ναι το ξέρουμε πως είναι βάρβαρο και σε κάνει να σκέφτεσαι πως είσαι στα χαλασμένα ντους του λόχου σου, όμως το κρύο (έστω δροσερό) μπάνιο, είναι ένα καλό πρωινό σοκ για τον οργανισμό σου. Δυναμώνει το ανοσοποιητικό σου, εντείνει την διαύγεια του εγκεφάλου, ενώ οι επιστήμονες αναφέρουν πως παίζει και μεγάλο ρόλο στην καταπολέμηση της κατάθλιψης

 

4. Μουσική στο σπίτι 

 

Μπορεί το ραδιόφωνο να είναι μονίμως ανοιχτό στο αμάξι, αλλά παίζει μεγάλο ρόλο να ξεκινάς την ημέρα σου με την μουσική. Αρχικά, βοηθάει στο να εκκρίνει ο οργανισμός σου ντοπαμίνη – την ουσία που μας κάνει να βρισκόμαστε σε καλή διάθεση. Οπότε με το που ανοίξεις βλέφαρο, δώσε μία ευκαιρία στη μουσική της επιλογής σου, μιας και οι έρευνες έχουν δείξει πως καταπολεμάει και το χρόνιο στρες. Με ό,τι την βρίσκεις ακουστικά, μόνο καλό θα σου κάνει.



24 SHARES