Κοροϊδεύουμε το «ZARI» αλλά γιατί αυτό «ξεπουλάει»;

Σε μόλις 3 βδομάδες κυκλοφορίας μόνο τη Eurovision δεν έχει κατακτήσει το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι. Ακόμα.

Υπάρχει πραγματικά που δεν έχει πετύχει ακόμα το «ZARI»; Το τραγούδι που θα ερμηνεύσει η Μαρίνα Σάττι στον 68ο Διαγωνισμό της Eurovision, μια διοργάνωση που θα διεξαχθεί στο Μάλμε της Σουηδίας, στις 7, 9 και 11 Μαΐου, βρίσκεται σε κυκλοφορία εδώ και 20 περίπου μέρες και κάθε μέρα κατακτά και μια δική του πρωτιά.

Η Μαρίνα Σάττι δικάζει για το ρεγκετόν που “είχαμε και στο χωριό μας”

Από πού να αρχίσουμε;

Με το που βγήκε πήρε «βραβείο» του πιο μισητού τραγουδιού καθώς μάζεψε ορυμαγδό αναρτήσεων και απόψεων στο ελληνικό Χ, που σίγουρα δεν δηλώνουν και ιδιαίτερα φαν του. Ύστερα, έπαιξε αρκετό λογοπαίγνιο περί ζαριών και «ασσόδυου», αργότερα όμως ακούσαμε και τα υπόλοιπα τραγούδια-ανταγωνιστές και συμπεράναμε ότι υπάρχουν ελπίδες για πρωτιά, ενώ πλέον το όνομα «Σάττι» είναι στις top αναζητήσεις στο Google.

 

 

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, οι στίχοι του τραγουδιού το οποίο παντρεύει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο παραδοσιακά και σύγχρονα στοιχεία, με λόγια που μιλούν για την αγάπη αλλά και για τα ρίσκα που πρέπει να παίρνουμε κάποιες φορές σαν να ρίχνουμε μια ζαριά που δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει κέρδισε και άλλη πρωτιά.

Εδώ έγινε ειδική διασκευή και ίσως είναι καλύτερο από το δικό της.

Μια νέα πρωτιά, έστω και άτυπη

Αν έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει αρνητική διαφήμιση, τότε το «ΖΑRI» ήταν φυσιολογικό να σημειώσει τόσο εντυπωσιακά νούμερα μέσα σε μόλις 20 μέρες από την επίσημη κυκλοφορία του.

Συνολικά έχει πάνω από 8.000.000 συνολικές προβολές στο επίσημο βίντεο κλιπ, με περισσότερα από 4.000.000 Spotify streams, ενώ αποτελεί πρώτο YouTube Trend σε Ελλάδα & Κύπρο. Πέραν αυτών είναι μέσα στα trending βίντεο σε χώρες όπως η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Δανία, η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία και η Γερμανία. Ως αποτέλεσμα των τελευταίων κατακτήσεων το «ZARI», όσο πολύ και αν το μισούμε,  βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Top 50 των παγκοσμίων YouTube Trends λίγα, ενώ βρίσκεται για 2η συνεχόμενη εβδομάδα στο Νο1 του Official IFPI Charts Digital Singles Chart στην Ελλάδα.

 

 

Λέτε να έχουμε δίκιο που υποστηρίζουμε ότι θα κατακτήσει πρωτιά στη Eurovision; Πού να βγει πρώτο να δούμε τι θα λέμε.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved