ΑΒ Climate Hub: Η «πράσινη» αφορμή που έβαλε σε eco friendly mood όλη την παρέα

Την προηγούμενη εβδομάδα, αποφασίσαμε με την παρέα μου, τους παιδικούς μου φίλους από το σχολείο ακόμα, όπως συνηθίζουμε, να μαζευτούμε όλοι μαζί στο σπίτι μου και να κάνουμε binge watching τον τελευταίο κύκλο της αγαπημένης μας σειράς.

Scrollάροντας όμως στο κινητό μου, καθώς παρακολουθούσα τη σειρά, «έπεσα» πάνω σε ένα άρθρο για τις αλλαγές που έχει φέρει η κλιματική αλλαγή στην καθημερινότητά μας. Και κάπως έτσι, διαβάζοντάς το και έχοντας ανησυχήσει για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο πλανήτης, αποφασίζω να θέσω στους κολλητούς μου το εξής ερώτημα: Μήπως πρέπει να φροντίσουμε περισσότερο για το μέλλον του πλανήτη μας;

Και μπορεί στην αρχή να με κοίταξαν με απορία -δεν στο κρύβω- ωστόσο λίγη ώρα αργότερα, μας έπιασα όλους μαζί, να αγωνιούμε για το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, να αναλογιζόμαστε ποια είναι η ατομική μας ευθύνη και φυσικά, να αναρωτιόμαστε ποια ήταν η τελευταία φορά που κάναμε σωστά ανακύκλωση ή αγοράσαμε προϊόντα που δεν επιβαρύνουν σε μεγάλο βαθμό τη φύση και το περιβάλλον. Πίστεψέ με, ένας καινούργιος και πιο πράσινος κόσμος, είχε μόλις μπει για τα καλά στην παρέα μας.

 

Πώς η βιωσιμότητα μπήκε στη ζωή μας;

Για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, η βιωσιμότητα μέχρι σήμερα δεν αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Όμως, ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είχαμε συχνά την ευκαιρία, να ενημερωθούμε από το «Α» έως το «Ω», για το μείζον αυτό ζήτημα.

Οι δικαιολογίες ωστόσο τελείωσαν! Διότι πλέον, τόσο οι εταιρείες, όσο και οι άνθρωποι από τη δική τους πλευρά, δημιουργούν συνεχώς καμπάνιες για την επαγρύπνηση όλων. Το ερώτημα ωστόσο, είναι εάν σκεφτόμαστε όσο πρέπει τις πληροφορίες που λαμβάνουμε, εάν συνειδητοποιούμε ότι η κλιματική αλλαγή και η διαχείριση της βρίσκεται στις απόλυτα καθημερινές μας συνήθειες και εάν για παράδειγμα, τα τρόφιμα και τα προϊόντα που καταναλώνουμε, αφήνουν μεγάλο αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Ακόμη όμως και εάν δεν είμαστε σίγουροι για καθεμία από τις παραπάνω ερωτήσεις, η ΑΒ Βασιλόπουλος μας δίνει την απάντηση, μεριμνώντας για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα όλων και φροντίζοντας φυσικά, η  εφοδιαστική της αλυσίδα, από εδώ και στο εξής, να μην επιβαρύνει το περιβάλλον.

 

climatehub2

 

Το AB Climate Hub είναι το εγχειρίδιο «πράσινης» ανάπτυξης για όλη την παρέα

Και για εσένα, που θέλεις να μάθεις πώς το καταφέρνει αυτό, μάθε πως η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος, στη διαδικασία μετάβασής της σε ένα περισσότερο eco-friendly περιβάλλον, είναι το πρώτο σουπερμάρκετ που δρα για το ανθρακικό αποτύπωμα με τη δημιουργία του AB Climate Hub. Ο λόγος για ένα dedicated section της ΑΒ Βασιλόπουλος, που έχει στόχο να αφυπνίσει, να ενημερώσει και να προετοιμάσει την εφοδιαστική αλυσίδα για το πώς μπορεί να παρακολουθήσει, να θέσει στόχους αλλά και να δημιουργήσει αναφορές που είναι σχετικές με τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος.

Εκεί, θα βρεις και εσύ σημαντικές πληροφορίες για την κλιματική αλλαγή, τι ακριβώς ζητάει η επιχείρηση από τους συνεργάτες της, αλλά και τα βήματα που είναι σημαντικό να ακολουθήσεις, γι’ αυτό το «ταξίδι» προς την κλιματική ουδετερότητα.

Έτσι,  στοχεύει να διαδραματίσει ενεργό και σημαντικό ρόλο στην αφύπνιση όλων, με σκοπό έναν βιώσιμο πλανήτη. Μάλιστα, απευθύνεται σε όλους τους συνεργάτες και προμηθευτές της, έτσι ώστε να κινηθούν στην ίδια οικολογική φιλοσοφία και να θέσουν στόχο για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, παρακολουθώντας την πρόοδο τους σε ετήσια βάση. Και εάν δεν τα γνώριζες όλα αυτά, μάθε πως αυτή η κίνηση,  παροτρύνει και όλους εμάς, να καταναλώνουμε… πιο «πράσινα».

 

climatehub

 

Τι θα έλεγες λοιπόν, να βρεις και εσύ μία αφορμή, έτσι ώστε να παρακινήσεις και τη δική σου παρέα, να γνωρίσει το ΑΒ Climate Hub; Διότι, μία τόσο σημαντική και καινοτόμος πρωτοβουλία, όπως αυτή της ΑΒ Βασιλόπουλος, όχι μόνο συντελεί σε μια καλύτερη οικολογική συμπεριφορά, αλλά βοηθάει ακόμη τον καθένα μας να είναι περισσότερο ευσυνείδητος.

 

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved