Unsplash Γιατί ο κόσμος πλέον προτιμάει την κατεψυγμένη πίτσα από το delivery;

Ένα μυστήριο που έχει αναδυθεί τώρα τελευταία.

Αν δεν το έχετε ακόμη πάρει χαμπάρι, οι τιμές έχουν ανέβει σε όλα, το κόστος ζωής πάει από το κακό στο χειρότερο και φυσικά αυτό έχει επηρεάσει και το φαγητό αλλά και τον τρόπο που το τρώμε. Σύμφωνα με έρευνες που έγιναν στις ΗΠΑ το κόστος του φαγητού έχει αυξηθεί κατά 8.8% από πέρσι και κάτω από αυτό το μυστήριο φως της ακρίβειας οι πιτσαρίες χάνουν πολλά λεφτά γιατί ο κόσμος προτιμά να πάρει μία παγωμένη πίτσα από το σούπερ μάρκετ και να την ψήσει στον φούρνο του παρά να μπει στον κόπο να παραγγείλει ή να βγει έξω να φάει. Σίγουρα αυτό λίγο μας ανησυχεί από την άλλη όμως καταλαβαίνουμε και τα κίνητρα του κόσμου που είναι το χρήμα.

Είμαστε έτοιμοι για τον τρόμο που ακούει στο όνομα πίτσα χωρίς ντομάτα;

 
 

Με λίγα λόγια η μάχη έγκειται ανάμεσα στα σούπερ μάρκετ που πουλάνε πλέον σχετικά καλής ποιότητας παγωμένες πίτσες και στις πιτσαρίες που αυξάνουν τις τιμές για να επιβιώσουν. Στη μέση κάπου βρίσκεται ο κόσμος που επίσης προσπαθεί από τη μία να ξεπεινάσει αλλά και να σώσει και μερικά ευρώ από την τσέπη του.

Τα στατιστικά είναι κάπως απογοητευτικά για τις πιτσαρίες μιας και η έρευνα έδειξε πως ο λαός κατά 69% προτιμά να κάτσει στο σπίτι του για πίτσα παρά να βγει έξω ή να παραγγείλει στο σπίτι. Όμως η αλήθεια είναι κάπως διαφορετική μιας και ακόμη και οι κατεψυγμένες πίτσες έχουν αυξηθεί κατά πολύ, εκεί που κάποτε αγοράζαμε μία πίτσα παγωμένη από το σούπερ μάρκετ με 5 ευρώ, πλέον η τιμή της έχει πάει στα 7 με 8 ευρώ. Κάτι που φυσικά και πάλι μας προβληματίζει.

 

 
 

Η έρευνα έδειξε πως τα κέρδη των μαγαζιών που πουλάνε πίτσα έπεσαν κατά 3% από πέρσι, πολλοί όμως λένε πως οι προτιμήσεις των αγοραστών και των πεινασμένων έχουν αλλάξει μιας και δεν βρίσκουν τόσες πολλές επιλογές στο delivery όσο αφορά τους vegan.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved