Το 14% των Βρετανών χαϊδεύει τον παπαφίγκο του εν ώρα εργασίας

Σε αντίθεση με τους Έλληνες εργαζόμενους που πρέπει να είναι μόνο 2-3 που δεν αυτοϊκανοποιούνται σε καθημερινή βάση.

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε χώρους εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο με δείγμα 2.000 εργαζομένων, αποκαλύφθηκε ότι 7,4 εκατομμύρια Βρετανοί αυνανίζονται κατά τη διάρκεια του οκταώρου που δουλεύουν. Αυτός ο αριθμός αφορά όλα τα είδη εργασίας που μάθαμε μετά την πανδημία,  εργαζόμενους που δουλεύουν στο σπίτι, στο γραφείο, είναι ψηφιακοί νομάδες κλπ. Σε ό,τι αφορά στο πώς αντιλαμβάνεται το κάθε φύλο το εν λόγω happy time, όπως περιμέναμε, οι άντρες πρωταγωνιστούν στο εργόχειρο. Το 22% των αντρών παραδέχθηκαν ότι αγαπούν τον εαυτό τους την ώρα που θα έπρεπε να είναι σε κάποιο ανούσιο meeting, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των γυναικών είναι μόλις 7%.   

 

 

Συμπληρωματικά, το 18% των ερωτηθέντων απάντησε ότι χαζεύει πορνογραφικό υλικό όσο δουλεύει, χωρίς απαραίτητα να το αξιοποιεί στην τουαλέτα ή κατω από το γραφείο. Περισσότερο ενδιαφέρον έχουν τα ποιοτικά στοιχεία της έρευνας, αυτά που συνδέουν τη ροπή προς την αυτοϊκανοποίηση σαν συνάρτηση του μισθού. Σε γενικές γραμμές όσο μεγαλύτερος ο μισθός, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να ψάξει κανείς τη έχει στο παντελόνι του. Το 24% όσων βγάζουν πάνω από 35.000 λίρες τον χρόνο επιδίδονται στο σπορ, σε αντίθεση με το 18% που βγάζουν το πολύ 25.000

Κάτι είναι απολύτως λογικό αν σκεφτούμε τις ευκολίες που παρέχει ένας μεγαλύτερος μισθός στο εργασιακό περιβάλλον. Για παράδειγμα είναι πιο εύκολο κάποιος που έχει δικό του γραφείο, να κλειδώσει και να την πετάξει έξω ανενόχλητος, σε αντίθεση με τα χαμηλότερα μισθολογικά κλιμάκια που εργάζονται σε ανοιχτούς χώρους γραφείων και οποιαδήποτε απόπειρα απόλαυσης θα έχει στην καλύτερη των περιπτώσεων μια ευχάριστη επίσκεψη από το HR. 

 

 

Ακόμα υπάρχει και ηλικιακή κατανομή στην έρευνα με την πλειοψηφία των καψωμένων εργαζόμενων να ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ των 25-34, με έναν στους τρεις να ανακουφίζεται συστηματικά, έναντι του μόλις 15% στους άνω των 45 που μάλλον έχουν πιο σοβαρά προβλήματα να επιλύσουν από τις ερωτικές τους ορμές, αν έχουν ακόμα. 

Η έρευνα έρχεται να επιβραβεύσει όσες εταιρείες έχουν εισάγει μια πολιτική ενθάρρυνσης της αυτοϊκανοποίησης, πάντα σε απομονωμένους χώρους και όχι μπροστά στον κόσμο, από τη στιγμή που φαίνεται να είναι μια εύκολη κι ευχάριστη διαδικασία αποφόρτισης και αποδέσμευσης συσσωρευμένου άγχους από τη δουλειά. Γνώση που εμείς εδώ στη χώρα που εφηύρε έννοιες όπως τη φιλοσοφία και τη δημοκρατία, κατέχουμε απλόχερα και χαιρόμαστε που δίνουμε για ακόμα μια φορά τα φώτα μας στη Δύση και μας ακολουθούν στον μαγικό κόσμο της αυτοϊκανοποίησης.