Instagram Ελληνίδες influencers κάνουν την εγκυμοσύνη τους, επιχείρηση. Οι πατεράδες τι κάνουν;

Όταν η πιο ιερή στιγμή, γίνεται προϊόν για χρήμα και δημοτικότητα.

Baby boom. Η ατάκα που συνοδεύει κάθε τίτλο άρθρου για εγκυμοσύνη και κάνει τα analytics να πάρουν φωτιά. Η προσωπική ζωή των celebrities πουλάει. Όχι μόνο στα στενάχωρα όπως χωρισμοί, αλλά και στις ευτυχισμένες στιγμές. Και ειδικά σε μία ιερή στιγμή, όπως η μητρότητα, παίζει με τα ένστικτα του αναγνωστικού κοινού που διψάει για λεπτομέρειες. Το πότε, το πώς (καλά ξέρουμε δε θέλει λεπτομέρειες), το φύλο, τον πατέρα του παιδιού, την ανακοίνωση από την ίδια τη μέλλουσα μητέρα. Η οποία φυσικά θα γίνει μέσω του Instagram, όπως είθισται για κάθε influencer που σέβεται τον εαυτό της.

 

 

Η μητρότητα, κύριοι, πουλάει

Πουλάει πολύ. Η γυναίκα ταυτίζεται μαζί της και θέλει να μάθει τα πάντα. Θα δώσει συμβουλές στην αγαπημένη της περσόνα ώστε να αισθανθεί κοντά της και να μοιραστεί την ευτυχία της. Θα της κάνει like και σχόλια για την σπουδαιότερη μέρα της ζωής της. Θα γίνει μέρος όλης αυτής της διαδικασίας. Την ίδια στιγμή η influencer της καρδιάς της, θα εξαργυρώσει αυτήν την ευτυχία. Η μητρότητα στην εποχή των social media και δη του Instagram, μεταφράζεται και σε χρήμα. Όχι δεν είναι ο απώτερος στόχος, ούτε φέρνουν ένα παιδί για να πλουτίσουν, αλλά γιατί να μην εκμεταλλευτούν αυτήν την ευχάριστη συγκυρία.

Πλέον στην εποχή των social media μαθαίνουμε τα πάντα. Πληροφορίες που δεν χρειαζόμαστε, τις βλέπουμε στο timeline μας σε κάθε ανανέωση. Πληροφορίες για το baby shower, την περίοδο της κύησης, τη γέννα, τα πάντα όλα. Ένα reality για μαμάδες στις οθόνες μας. Η μόδα ξεκίνησε από το εξωτερικό και φυσικά στις ΗΠΑ και γρήγορα πέρασε στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Οι Ελληνίδες influencers, θέλοντας και μη, επενδύουν πλέον στη μητρότητα. Ενημερώνουν για τα πάντα, η δημοτικότητα ανεβαίνει στα ύψη και τα κέρδη αυξάνονται. Η μητρότητα στην εποχή του Instagram έχει γίνει εκμεταλλεύσιμο προϊόν. Ωστόσο οι πατεράδες τι κάνουν γι’ αυτό;

 

 

Ο ρόλος του πατέρα στην εποχή του Instagram

Δεν γράφονται αυτές οι γραμμές για να κατηγορήσουμε κάποιον αλλά για ν’ ανοίξουμε έναν χώρο προβληματισμού. Αλήθεια οι άνδρες αυτών των γυναικών που θέλουν να εμπορευματοποιήσουν την πιο ευτυχισμένη μέρα τους, τι κάνουν; Ποια είναι η αντίδρασή τους; Έχουν λόγο; Έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους σε όλο αυτό το πανηγυράκι ή απλώς παρατηρούν;

Αυτά είναι ζητήματα που αφορούν κατά κύριο λόγο το ζευγάρι αλλά μετέπειτα την κοινωνία. Μία κοινωνία που αντιγράφει τα είδωλά της και η ζωή τους αποτελεί μίμηση. Στην εποχή του Instagram, μπορούν τα πάντα να αποτελούν μία ευκαιρία για εύκολο χρήμα; Μπορεί η εγκυμοσύνη και η μητρότητα να γίνουν απλώς μία ακόμη χορηγούμενη διαφήμιση; Με ταπεινότητα, θεωρούμε πως πρέπει να μπει ένα φρένο σε όλη αυτή την κατρακύλα. Κάποια πράγματα καλό είναι να μην αγγίζονται. Όχι όλα στο βωμό του χρήματος και της δημοτικότητας.