25 SHARES

Oι λόγοι που το Hellbound έχει καταρρίψει το Squid Game, σαν το πιο δημοφιλές show του Netflix.

Ήμουν στο σπίτι και κλασικά χάζευα τι θα δω το βράδυ, έτσι για να περάσει η ώρα και να χαλαρώσω από την ημέρα. Στην κεντρική σελίδα του Netflix είχε κάτι νέο που το λένε Hellbound και φυσικά έρχεται από την Ασία. Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες καλές και ποιοτικές παραγωγές έρχονται από την Ανατολή κι αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα γιατί κάπως έτσι ανεβαίνει και ο πήχης για όλες τις παραγωγές παγκοσμίως.

 

Το Hellbound έχει ήδη γίνει παγκόσμιο φαινόμενο κι έχει σπάσει κάθε ρεκόρ στην πλατφόρμα του Netflix. Εκεί όπου τα ηνία της πιο διάσημης σειράς τα κρατούσε το Squid Game τώρα έρχεται ένας άλλος αντίπαλος να το πετάξει από το βάθρο της πιο δημοφιλούς σειράς.

Ναι η Νότια Κορέα τα πάει καλά στο να σπάει ρεκόρ τηλεθέασης. Κι αυτό από τη Νότια Κορέα είναι και μάλιστα με κόλλησε για τα καλά στην οθόνη μου. Κι αυτό έχει πολύ βία, κι αυτό παίζει με ένα εξωπραγματικό κάπως σενάριο.

 

 

Σύμφωνα με το FlixPatrol το Hellbound έγινε η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix στις 20 Νοεμβρίου και ανέβηκε στην πιο ψηλή θέση της τηλεθέασης σε 80 χώρες.

Η σειρά επικεντρώνεται σε μία σειρά από βίαιες δολοφονίες δαιμόνων που έρχονται στη γη μόνο και μόνο για να πάρουν τις ψυχές όσων έχουν κάνει κάποιο έγκλημα ή έχουν αμαρτήσει σε ακραίο βαθμό. Αυτό όμως τραβάει όλα τα βλέμματα του κόσμου και ιδιαιτέρως της αστυνομίας η οποία διακρίνει πως σύντομα θα γίνει κοινωνική επανάσταση λόγω του ότι αυτά τα εγκλήματα υποστηρίζονται ηθικά από ένα θρησκευτικό cult.

Ένας άγγελος της κόλασης εμφανίζεται σε κάθε θύμα και του ανακοινώνει τη στιγμή και την ώρα του θανάτου του. Φυσικά όλα αυτά καταγράφονται σε βίντεο και κυκλοφορούν στο ίντερνετ κι έτσι το θρησκευτικό cult που υποστηρίζει τις δολοφονίες έχει πολλές αποδείξεις. Ο κόσμος στρέφεται υπέρ των δολοφονιών και η κοινωνία βρίσκεται στα πρόθυρα επανάστασης.

 

 
 

Σίγουρα οι Κορεάτες έχουν κέφια όταν πρόκειται για πρωτότυπα σενάρια. Αυτό πρέπει να το παραδεχτούμε οπωσδήποτε.

Το Squid Game όταν έκανε πρεμιέρα στις 19 Σεπτεμβρίου κρατήθηκε για 49 ημέρες στην κορυφή των προτιμήσεων. Υπολογίζεται πως 149 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν τη σειρά σε 94 χώρες. το Netflix κέρδισε από αυτή τη σειρά 900 εκατομμύρια δολάρια. Δεν το λες κι άσχημα για ένα μάτσο τρελούς Κορεάτες έτσι;

 

 
 

Εμείς είμαστε αισιόδοξοι όμως και για τις δύο σειρές, έτσι κι αλλιώς ξέρουμε πολύ καλά πως ετοιμάζεται και δεύτερη σεζόν Squid Game. Αυτές οι κόντρες μεταξύ των Κορεατών μόνο καλό κάνουν στα μάτια μας.

Εδώ θα βρεις στιγμές από το Hellbound: