Τρέιλερ ταινιών: Η «μόδα» που έφερε την επανάσταση στη διαφήμιση

Υπάρχουν ορισμένοι που το αποκαλούν «προεπισκόπηση». Δεν είναι όμως έτσι.

Υπήρχαν πάντα οι «ρομαντικοί» των κινηματογραφικών αιθουσών που έτρεχαν 20 λεπτά πριν την ταινία προκειμένου να προλάβουν όλα τα τρέιλερ που παίζονταν.

Ειδικά σε μια περίοδο που το Youtube ακόμα δεν είχε φτάσει στο σημείο να τα προβάλει όλα αμέσως μόλις κυκλοφορήσουν, τα τρέιλερ στο σινεμά ήταν ολόκληρη ιεροτελεστία.

 

 

Για ποιο όμως λόγο αυτά τα μικρά βιντεάκια που έμπαιναν πριν τις προβολές και ουσιαστικά μας προετοίμαζαν για τις ταινίες, αποκαλούνται τρέιλερ;

Το πρώτο τρέιλερ στην ιστορία έγινε το 1913, όχι όμως για ταινία αλλά για ένα θεατρικό έργο το οποίο λεγόταν «The Pleasure Seekers». Συγκεκριμένα ο παραγωγός του Broadway, Nils Granlund, αποφάσισε να προμοτάρει το συγκεκριμένο έργο με σκηνές από τις πρόβες και από εκεί «γεννήθηκε» αυτή η διάσημη μέθοδος διαφήμισης.

 

 

Μάλιστα σύντομα η συγκεκριμένη τεχνική εξελίχθηκε, καθώς ένας παραγωγός τηλεοπτικής σειράς αποφάσισε να εκμεταλλευτεί το συγκεκριμένη ευκαιρία προκειμένου να αναγκάσει τον κόσμο να παρακολουθήσει τη σειρά του.

Η πρώτη του απόπειρα έγινε μέσω εφημερίδων, ωστόσο μετά το πρώτο επεισόδιο έβαλε ένα έξτρα βίντεο (το αποκαλούμενο teaser) προκειμένου να δώσει μια ιδέα στους θεατές για το τι θα δουν στο επόμενο επεισόδιο.

Μπορεί τα τρέιλερ να μην αποκτήσουν ποτέ την αίγλη των ταινιών, ωστόσο η ύπαρξή τους ήταν μεγάλη υπόθεση για την 7η Τέχνη.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τα τρέιλερ ταινιών με τα περισσότερα views στο Youtube: