Μακάρι όλες οι διαφημίσεις μπύρας να ήταν σαν αυτή του David Fincher για το Super Bowl

Μπορεί το αμερικάνικο ποδόσφαιρο να μην επιφυλάσσει μεγάλες συγκινήσεις για εμάς στην Ευρώπη, όμως τα διαφημιστικά που προβάλλονται στο ημίχρονο είναι επικά.

Πολλά από τα διαφημιστικά που έχουν προβληθεί στα ημίχρονα του Super Bowl ξεφεύγουν από τα στενά όρια του marketing και της επικοινωνίας και περνάνε στη σφαίρα της τέχνης. Καθόλου άδικα, κάποιοι τα χαρακτηρίζουν ταινίες μικρού μήκους με κανονική πλοκή και μόνο προς το τέλος αποκαλύπτεται το προϊόν που διαφημίζεται μέσα από ένα μεστό storytelling. 

Υπό αυτή την έννοια ο David Fincher μάλλον επέστρεψε στις ρίζες του, αφού πολύ πριν γυρίσει τα blockbusters με τα οποία έγινε ευρύτερα γνωστός, σκηνοθετούσε ταινίες μικρού μήκους. Έτσι σε ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, πριν κι από το Alien 3, ο Fincher ανέλαβε την πρόκληση για ένα διαφημιστικό μπύρας για το Super Bowl. 

 

 

To διάρκειας 90 δευτερολέπτων τηλεοπτικό spot μπορεί να αφορά μια μπύρα, αλλά όπως αναφέρει και στον επίλογό του δεν είναι για τη μπύρα, αλλά για όλα εκείνα για τα οποία η μπύρα είναι η αφορμή. Η μία συγκινητική στιγμή διαδέχεται την άλλη μέσα από ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που βρίσκουν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά μετά από μια δύσκολη μέρα.

Το ότι είναι ένα απλό διαφημιστικό, όσο απλό κι αν θεωρείται κάποιο που προβάλλεται στο ημίχρονο του Super Bowl, παραμένει μια κανονική ταινία του David Fincher σε όρους συνεργατών. Έτσι κι εδώ έχει ενώσει τις δυνάμεις του με τον Atticus Ross με τον οποίο είχε συνεργαστεί και στο Fight Club, καθώς και με τον Trent Reznor, frontman των Nine Inch Nails, o οποίος είναι πίσω από soundtrack των The Social Network, Gone Girl και του πρόσφατου Mank.

 

 

Όσο εντυπωσιακό κι αν είναι το διαφημιστικό που γύρισε για την Anheuser-Bush τίποτα δεν μπορεί να επισκιάσει τη συμφωνία που έκανε με το Netflix και έχει συνταράξει τα χολυγουντιανά δεδομένα. H μυστικοπαθής συμφωνία αποκαλύπτει στοιχεία με το σταγονόμετρο και τα μόνα δεδομένα που είναι γνωστά είναι ότι ο Fincher έχει υπογράψει ένα τετραετές συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας και το αντίτιμο είναι κάπου μεταξύ των 300 εκ και του μισού δισεκατομμυρίου δολαρίων.

Μέχρι να μάθουμε περισσότερα για τη συμφωνία που περιγράφεται γενικά ως content creating ας απολαύσουμε μια παγωμένη μπύρα.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved