Αυτή είναι η ιδανική διάρκεια ύπνου για υψηλό IQ

Τόσο ο πολύ ύπνος, όσο και ο λίγος δρουν επιβαρυντικά στη λειτουργία του εγκεφάλου, μάθε πόσο πρέπει να κοιμάσαι για να τα έχεις 400.

Έρευνα του τμήματος επιδημιολογίας και δημόσιας στο University College του Λονδίνου κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι υπερβολές στον ύπνο δεν κάνουν καλό στις νοητικές λειτουργίες του εγκεφάλου μας. Με τον χαρακτηρισμό υπερβολή κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου τόσο σε αυτούς που κοιμούνται πάνω από 9 ώρες όσο και όσους κοιμούνται λιγότερες από έξι ώρες.

Αμφότερες οι κατηγορίες, των υπναράδων και των νυχτερίδων, παρουσίασαν εκφυλισμό των νοητικών τους λειτουργιών και εμφανίστηκαν διανοητικά γερασμένοι κατά 5 χρόνια περίπου κατά μέσο όρο. Ο ύπνος δεν είναι απαραίτητος μόνο για την απαιτούμενη ξεκούραση μετά από μια δύσκολη μέρα, ώστε να ανταπεξέλθεις σε μια ακόμα πιο δύσκολη επόμενη μέρα. Κατά τη διάρκεια του ύπνου ο οργανισμός σου μπαίνει σε ένα ιδιότυπο safe mode εκτελώντας λειτουργίες που δεν είχε τον χρόνο να κάνει κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Έτσι η έλλειψη ύπνου δημιουργεί ορμονικές διαταραχές που μπορεί να εξελιχθούν σε παχυσαρκία, σακχαρώδη διαβήτη και καρδιοπάθειες. Παρομοιώς το αχαλίνωτο ραχάτι δημιουργεί αντίστοιχες αρρυθμίες στον οργανισμό και προβλήματα. Συνεπώς προσπάθησε να τηρείς το 8ωρο στον ύπνο για να είσαι όχι μόνο ξεκούραστος, αλλά και υγιείς.



6 SHARES