Οι Kardashians αποχωρούν, η τηλεόραση οξυγονώνεται

Μετά από 14 χρόνια, 20 σεζόν και αμέτρητες άβολες στιγμές, αισθανόμαστε χαρά που το KUWTK οδεύει προς το τέλος του.

Με κροκοδείλια δάκρυα, μαύρο κοστούμι, μαύρα γυαλιά και βαριά καρδιά, αφήνουμε το δικό μας κόκκινο τριαντάφυλλο πάνω στο φέρετρο που κατηφορίζει αργά στον άλλο κόσμο. Το φθηνό χώμα καλύπτει σταδιακά το πανάκριβο ξύλο καρυδιάς την ώρα που ένα πένθιμο εμβατήριο φτάνει στα αφτιά μας. Η βροχή ξεκίνησε, οι ομπρέλες ανοίγουν συγχρονισμένα και το μη ευφάνταστο κινηματογραφικό πλάνο ολοκληρώνεται. Ζήτω η ζωή!

«Μετά από 14 χρόνια βιομηχανοποίησης του δράματος για δημόσια κατανάλωση, οι Kardashians ολοκληρώνουν το ομώνυμο ριάλιτι σόου τους τον επόμενο χρόνο». Η εισαγωγή του The Cut είναι καταπληκτική. Μέσα σε λίγες μόνο γραμμές δίνει την είδηση και εξηγεί το ρόλο που είχε το Keeping Up With The Kardashians στην αμερικανική -και όχι μόνο- τηλεόραση. Αν και το κείμενο θα μπορούσε να τελειώσει εδώ, θα κάνουμε μια προσπάθεια και θα μοιραστούμε τις σκέψεις μας για το ριάλιτι το οποίο έκανε το αυθεντικό trash να κλαψουρίζει σε εμβρυακή στάση από τη ζήλεια του.

Το KUWTK έκανε πρεμιέρα το 2007 και από τότε έχουν αλλάξει πολλά, κυρίως στους τραπεζικούς λογαριασμούς της οικογένειας και όσων βρίσκονται ή βρέθηκαν στο πλάι τους. «Αυτό το σόου μάς έκανε αυτό που είμαστε και θα είμαι πάντα υπόχρεη σε όσους έπαιξαν ρόλο στη διαμόρφωση της καριέρας μας και άλλαξαν τη ζωή μας για πάντα», αναφέρει η Kim Kardashian στην ανακοίνωσή της. Φυσικά και είναι υπόχρεη. Καριέρες χτίστηκαν πάνω σε 20λεπτα επεισόδια, κομμένα πλάνα, δήθεν τσακωμούς, κλωτσιές στο στομάχι, σφαλιάρες και προβληματισμούς που, στην κανονική ζωή, ανήκουν σε παιδιά δημοτικού.

Η τηλεόραση, όμως, είχε ανάγκη το KUWTK και θα ψάξει σύντομα να βρει μια ανανεωμένη version του. Τα νούμερα τηλεθέασης θα είναι εκεί για να μας το αποδεικνύουν κάθε φορά που, χτυπημένοι από την πραγματικότητα, κάποιοι θα επιμένουμε πως το trash δεν έχει θέση στη ζωή μας. Έχει. Το trash είναι αυτή τη στιγμή δίπλα μας και μας έχει στριμώξει στον ίδιο μας τον καναπέ, έχοντας τα πόδια του ανοιχτά για να νιώσει άνετα ενώ εμείς δε νιώθουμε το αριστερό μας χέρι από το μούδιασμα. Το 2021, ωστόσο, όταν οι Kardashians αποχωρήσουν από την τηλεόραση, εκείνη θα οξυγονωθεί, έστω και για λίγο.

 

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του ανθρώπου είναι η περιέργεια. Ψάχνει, μαθαίνει και ανακαλύπτει. Το δράμα των άλλων το ασπάζεται, το αναλύει, το συλλογίζεται και όταν το βαρεθεί, το κάνει μια μπάλα και πετά στα σκουπίδια. Πάμε για νέες συγκινήσεις. Μετά από 20 ολόκληρες σεζόν, ήρθε το τέλος, ένα τέλος που φαντάζει πικρό αν σκεφτεί κανείς πως κάποτε, 10.5 εκατομμύρια άνθρωποι κάθισαν μπροστά από τις τηλεοράσεις τους για να δουν την Kim Kardashian να φορά το νυφικό της. Τώρα πια, οι θεατές δεν ενδιαφέρονται ούτε για το ξύλο μεταξύ της Kim και της Kourtney.

Για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, έπρεπε διάφορα μέλη της οικογένειας να αποχωρήσουν και να κάνουν γνωστό πως δεν επιθυμούν πλέον ένα ολόκληρο συνεργείο να καταγράφει την κάθε τους κίνηση. Χρειάστηκε να δούμε τον Kanye West να καταρρέει ψυχικά και την γυναίκα του να αρνείται να μιλήσει για αυτό on camera. Η είδηση στα αμερικανικά δίκτυα και tabloids δεν πέρασε στα ψιλά. Όσο αστείο και να μοιάζει κάτι τέτοιο, η εντυπωσιακή πτώση των Kardashians θα αλλάξει την τηλεόραση όπως την ξέρουμε και θα την αναμορφώσει, κρατώντας την χαμηλή ποιότητα και αλλάζοντας τα πρόσωπα.

Έχουμε κουραστεί από τα παιχνίδια του κάθε Kanye West εκεί έξω

Έχουμε να κάνουμε με ένα καθεστώς που επιβάλλει τα θέλω των πολλών στους λίγους αν και ιστορικά, γινόταν το αντίθετο. Στον γυάλινο και αδιαπέραστο θόλο που είμαστε εγκλωβισμένοι, μαθαίνουμε πολλά χωρίς να το θέλουμε. Σάιτ, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, social media, τρέφονται από τα σόου όπως το KUWTK. Η άρνησή μας δεν είναι αρκετή για να μας σώσει και να μας κρατήσει μακριά από αυτά. Έτσι, οδηγούμαστε προς μία και μόνο κατεύθυνση: Στην ένοχη απόλαυση και στην συνειδητή αποβλάκωση. Κάθε διακοπή εκπομπών όπως η συγκεκριμένη, όμως, είναι μια μικρή νίκη για την τηλεόραση, άρα και για εμάς.



36 SHARES