Assosiated Press Jean-Paul Belmondo: Το «ασχημόπαππο» που ζήλευε ο Alain Delon

Αν ο Alain Delon ήταν το πρόσωπο, ο Jean Paul Belmondo ήταν το στυλ και το λέγειν. Και συνήθως η γοητεία κερδίζει.

«Δεν υπάρχει χώρος για δύο» όταν ο εγωισμός ξεπερνάει τα όρια. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια ατάκα που χαρακτήριζε πάντοτε τη σχέση των δύο ισχυρών αντρών του γαλλικού κινηματογράφου. Από τη μία η αξεπέραστη αντρική ομορφιά, τα καταγάλανα βαθιά μάτια του Alain Delon, από την άλλη το αντίπαλο δέος. Η αστείρευτη γοητεία που «χτυπούσε» στα ίσια το ξεχωριστό πρόσωπο του πρώτου. Αυτή που ανήκε στο όνομα Jean-Paul Belmondo.

 

 

Μια φιλία καμία σχέση με τις άλλες

Τη δόξα πολλοί επιθύμησαν, λίγο όμως κατάφεραν πραγματικά να την πιάσουν από τα μαλλιά και να κρατηθούν εκεί. Για τον Alain Delon, έναν άνθρωπο με ακόρεστη όρεξη και επιθυμία για θαυμασμό προς το πρόσωπό του, το να έχει κάποιον να τον απειλεί τον γέμιζε συνεχώς με άγχος και κυρίως εκνευρισμό. Ειδικά όταν αυτός ο κάποιος ήταν «άσχημος». Και η αλήθεια είναι ότι εξωτερικά δεν είχαν καμία σχέση. Δυστυχώς για τον Delon, ο Belmondo είχε άλλα, πιο πνευματικά χαρίσματα.

Για κάθε γυναίκα που δεν άντεχε να μένει μακριά από το πρόσωπο του Delon, ταυτόχρονα υπήρχε δεν μπορούσε να αντισταθεί στο αξεπέραστο στυλ και μοναδικό λέγειν του Belmondo. Οι δυο τους υπήρξαν αντίζηλοι στη δόξα, ανταγωνίζονταν μέχρις εσχάτων, στο τέλος όμως υπήρχε ένας βαθύτατος σεβασμός του ενός για τον άλλον. 

Στην ταινία Le Casse, Jean-Paul Belmondo και τον Omar Sharif έκαναν κόντρες στην Αθήνα του 1970

 

Ακόμα και αν η σχέση τους πήγε να εκτροχιαστεί στο «Borsalino» όπου αμφότεροι πήγαν δικαστικά για το ποιανού το όνομα θα βρισκόταν πρώτο στους τίτλους, τελικά ο εγωισμός δεν μπόρεσε να καταστρέψει αυτό που θα αποκαλούσε αργότερα ο Belmondo, «η αγάπη των διαφορών». Η αλλιώς η φιλία Delon-Belmondo.

 

Οι επιτυχίες του, αναρρίθμητες

Από τη μία οι ταινίες που τον ανάδειξαν ως έκ των μεγαλύτερων ονομάτων του γαλλικού κινηματογράφου, από την άλλη η επιτυχία του στο γυναικείο φύλο τον τοποθέτησαν ως εκ των κορυφαίων Ζεν Πρεμιέ στην ιστορία. Μπορεί να μην είχε το πρόσωπο, αλλά αυτό το μοναδικό στυλ και η αυτοπεποίθηση που έβγαζε σε κάθε του κίνηση ήταν ένας συναισθηματικός μαγνήτης για οποιαδήποτε τον αντίκριζε.

 

 

Για τους λάτρεις του James Bond θα έχει για πάντα το respect όντας ο κρυφός δεσμός της Ursula Andres (το πρώτο Bond Girl). Μέσα στη ζωή του πρόλαβε να ζήσει τα πάντα, από δύο γάμους μέχρι και μια οικογενειακή τραγωδία του 1994 όταν έχασε την κόρη του λόγω πυρκαγιάς.

Το εκρηκτικό του ταπεραμέντο και η ακαταμάχητη δίψα του για ερωτικές περιπέτειες τον ακολούθησαν σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, ακόμα και αν -θεωρητικά - τα γεράματα έκαναν την εμφάνισή τους. Ο «άσχημος γόης» όπως τον αποκαλούσαν βραβεύτηκε το 2011 στις Κάννες με ειδικό Χρυσό Φοίνικα για την προσφορά του στην έβδομη τέχνη, αφού όμως είχε παραστεί συνοδευόμενος με την κατά 45 χρόνια νεότερή του και άλλοτε Playmate, Barbara Gandolfi.   

 

 

Από σήμερα ο γαλλικός κινηματογράφος αποχαιρετάει έναν μεγάλο ήρωά του σε ηλικία 88 ετών. Έναν τύπο που έδωσε όλο του το είναι στην έβδομη τέχνη, κυρίως όμως έναν άντρα που δίδαξε ότι δεν χρειάζεται να είσαι ωραίος για να αρέσεις, αλλά χάρη στο λέγειν και το στυλ έχεις τη δυνατότητα να ομορφαίνεις μπροστά στα μάτια μιας γυναίκας. Και ακόμα καλύτερα να σε προτιμάει, έστω και αν απέναντί σου έχεις τον πιο ξεχωριστό καλλονό της ιστορίας. 

 



62 SHARES