Το νέο Megane έχει πίσω του όλη την εμπειρία των 40 χρόνων της Renault στη Φόρμουλα 1

Και σας το προσφέρουμε στο πιάτο!

H Renault εδώ και 40 χρόνια μετέχει με επιτυχία στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τη Φόρμουλα 1 και φυσικά την υψηλή τεχνολογία και τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει σε πολλούς τομείς την περνά και στα μοντέλα παραγωγής της. Με πρώτο και καλύτερο το νέο Megane, που διαθέτει τόσο εξαιρετική αεροδυναμική σχεδίαση όσο και ιδιαίτερα εξελιγμένους κινητήρες, σε συνδυασμό με υψηλή τεχνολογία σε όλους τους τομείς.  

RENAULT MEGANE 1


Το Megane όμως δεν είναι μόνο αεροδυναμικό. Είναι και όμορφο και εντυπωσιακό, χάρη στην εμφατική του μάσκα και το μεγάλο λογότυπο της μάρκας, που πλαισιώνονται από τη νέα φωτεινή υπογραφή της Renault. Η οποία συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την προηγμένη τεχνολογία, καθώς τα LED φωτιστικά σώματα σχήματος “C” μπροστά και τα πίσω -μόνιμα αναμμένα- τεχνολογίας LED Edge Light, καθιστούν το νέο Megane άμεσα αναγνωρίσιμο και εντυπωσιακά ξεχωριστό από μακριά. Και την ημέρα και το βράδυ, ενώ η υψηλή τεχνολογία υπάρχει και στο εσωτερικό του.


RENAULT MEGANE 4

Το οποίο βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο, έχει σχεδίαση που παραπέμπει σε cockpit και έχει ιδιαίτερα στοιχεία το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Στην οποία την παράσταση κλέβει η οθόνη αφής του R-Link 2. Πρόκειται για το high tech σύστημα infotainment της Renault, που στην κορυφαία εκδοχή του συνδυάζεται με μια κάθετα και ιδιαίτερα εργονομικά τοποθετημένη οθόνη 8,7 ιντσών (η στάνταρ είναι 7,0 ίντσες), από την οποία ελέγχεται τόσο η διασύνδεση smartphones όσο και τα υψηλής τεχνολογίας συστήματα υποβοήθησης με τα οποία εξοπλίζεται το Megane.


RENAULT MEGANE 5

Ανάμεσα σε αυτά το ACC (ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας), το AEBS (ενεργό φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης), το LDW (σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας), το DW (σύστημα ειδοποίησης ασφαλούς απόστασης), το OSP με TSR (σύστημα πρόληψης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας) και το BSW (σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας), που εξασφαλίζουν τις ασφαλείς μετακινήσεις κάτω από όλες τις συνθήκες.

 

RENAULT MEGANE 13

 

Το Megane επιπρόσθετα διαθέτει και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη εναλλαγή των μεσαίων και των μεγάλων φώτων, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω καθώς και το Easy Park Assist. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά προηγμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος που ειδικά μέσα στην πόλη κάνει τη ζωή των οδηγών του επιτυχημένου μοντέλου της Renault πολύ πιο εύκολη.

Συνολικά το Megane αποτελεί μια πρόταση που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα στάνταρ της κατηγορίας όχι μόνο σε ότι αφορά την ασφάλεια -στην κορυφαία βαθμολογία των 5 αστεριών από τον αρμόδιο οργανισμό EuroNCAP συμβάλλει και το εξελιγμένο πλαίσιο με την ιδιαίτερα μεγάλη ακαμψία- αλλά και την άνεση. Ο εξοπλισμός του μπορεί να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και σύστημα μασάζ για όσους κάθονται στα εμπρός καθίσματα, ενώ ακόμα και οι πιο ψηλοί δεν θα νοιώσουν στριμωγμένοι. Επίσης το πορτμπαγκάζ των 434 λίτρων επιτρέπει να πάρει κανείς μαζί του περισσότερα από όσα πραγματικά χρειάζεται για απουσία πολλών ημερών.  

 

RENAULT MEGANE 8

 

Αυτός που είναι βέβαιο πως θα ευχαριστηθεί το ταξίδι είναι ο οδηγός, χάρη στην εξαιρετική θέση οδήγησης, την πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και τη μελετημένη εργονομία, ενώ με το πρωτοποριακό σύστημα Multi-Sense μπορεί να προσαρμόσει την εμπειρία του στη διάθεσή του. Επιλέγοντας με τη βοήθεια 5 διαφορετικών προγραμμάτων (Neutral, Sport, Comfort, Perso και Eco Multi Sense) από την απόκριση του κινητήρα και την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, μέχρι το βαθμό της υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης, την ένταση και την απόχρωση του εσωτερικού φωτισμού ή τον ήχο του κινητήρα.

RENAULT MEGANE 1

Για ακόμα περισσότερο fun to drive υπάρχουν οι εκδόσεις GT, με το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης 4Control, που επενεργεί στους πίσω τροχούς, ρυθμίζει τη γωνία της κλίσης τους 100 φορές το δευτερόλεπτο και εξασφαλίζει πιο έντονα σπορ χαρακτηριστικά και ακρίβεια στις επιταγές του οδηγού. Έτσι μέχρι τα 60 χλμ./ ώρα ή μέχρι τα 80 χλμ./ ώρα στο πρόγραμμα Sport στο Multi Sense οι πίσω τροχοί στρέφονται αντίθετα από τους εμπρός για ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, σαν να ήταν το μεταξόνιο μικρότερο. Στις πιο μεγάλες ταχύτητες και οι τέσσερις τροχοί για μεγαλύτερη σταθερότητα, σαν να ήταν το μεταξόνιο ακόμα πιο μεγάλο!

Όπως προαναφέραμε η υψηλή τεχνολογία, με προέλευση και από τη Φόρμουλα 1, είναι παρούσα και στους κινητήρες του νέου Megane. Στην Ελλάδα μπορεί κανείς να το αποκτήσει είτε με την έκδοση των 100 ίππων και των 175 του κινητήρα βενζίνης Energy 1.2 TCe -η κατανάλωσή του είναι με 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα εντυπωσιακά χαμηλά- είτε με την ισχυρότερη με 130 ίππους και 204 Nm ροπής.

RENAULT MEGANE 12

 

Ο βασικός diesel είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους παγκοσμίως, ο 1.5 dCi, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις με 90 και 110 ίππους και κατανάλωση η οποία ξεκινά από τα 3,4 λίτρα. Η πιο ισχυρή έκδοση των 110 ίππων συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, ενώ στο μέλλον θα υπάρξει και υβριδική του εκδοχή (Hybrid Assist). Ακόμα πιο δυνατός είναι ο 1.6 dCi των 130 ίππων, που εξασφαλίζει ακόμα καλύτερες επιδόσεις χωρίς αισθητή αύξηση της κατανάλωσης.

 

RENAULT MEGANE 16

 

Στην κορυφή της γκάμας του νέου Megane βρίσκονται οι εκδόσεις GT, που έχουν εξελιχθεί από τη Renault Sport, όπως άλλωστε και το εκπληκτικό RS που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης και κινείται από έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.800 κυβικών, ο οποίος κινεί και τη διθέσια σπορ Alpine A110 και για την περίσταση αποδίδει 280 ίππους.

RENAULT MEGANE 14 

Το RS διαθέτει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, που είναι στάνταρ και στα GT, τα οποία είναι αποκλειστικά αυτόματα και κινούνται είτε από τον bi-turbo diesel 1.6 dCi που αποδίδει 165 ίππους και 380 Nm ροπής είτε από τον κινητήρα βενζίνης 1.6 TCe με 205 ίππους.

Το νέο Renault Megane, που ξεχωρίζει με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, την υψηλή του τεχνολογία, τους εξελιγμένους του κινητήρες και το δυναμικό οδηγικό του προφίλ διατίθεται από 16.390 ευρώ για τις εκδόσεις βενζίνης και από 16.890 ευρώ για τις diesel και με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ενώ για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων είναι διαθέσιμο με προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης με επιτόκιο μόλις 3,9%.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved