Αυτή η Mazda RX-7 είναι κειμήλιο της πιο άγριας και υπέροχης εποχής των Ράλι

Έρχεται με φόρα από τα 80's και είναι το μοναδικό αυτοκίνητο αυτού του μοντέλου.

Εκεί στις αρχές του ’80 η FIA εισήγε τους περίφημους κανονισμούς Group B στα ράλι. Περίφημοι, διότι ουσιαστικά επέτρεψαν στους κατασκευαστές να φτιάξουν μερικά από τα πιο γρήγορα και προηγμένα μοντέλα που κατέβηκαν ποτέ σε αγώνες ράλι. Ωστόσο, είχαν βραχύβια ισχύ καθώς μια σειρά ατυχημάτων, ορισμένων εξ αυτών θανατηφόρων, όπως εκείνο του Χένρι Τόιβονεν και του συνοδηγού του Σέρτζιο Κρέστο το 1986 στο Ράλι της Κορσικής, ανάγκασαν την Ομοσπονδία να αναθεωρήσει.

Παρόλα αυτά, έχουμε ακόμα τις αναμνήσεις. Όπως το Audi Quattro S1 με τους 6oo και βάλε ίππους. Έχουμε όμως και τα μεγάλα what if, όπως το Mazda RX 7 δεύτερης γενιάς Η ιαπωνική εταιρεία το είχε κατασκευάσει πριν την αλλαγή των κανονισμών, όμως ποτέ δεν σήκωσε σύννεφα σκόνης στο πέρασμά του ούτε τα ελαστικά του φθάρηκαν σε ειδικές διαδρομές, καθώς στο μεταξύ η FIA άλλαξε τους κανονισμούς.

mazda rx 7 evo 3

Το RX-7 έχει τον χαρακτηριστικό περιστροφικό κινητήρα Wenkel με δύο ροτόρες. Η Mazda κατασκεύασε 7 τέτοια μοντέλα, αλλά μόνο το ένα γνωρίζουμε πού βρίσκεται και μάλλον είναι το μοναδικό που υπάρχει πλέον. Μάλιστα, όχι μόνο γνωρίζουμε πού βρίσκεται, αλλά μπορείς να το αποκτήσεις (ναι, σε κάποια άλλη ζωή, όχι σε αυτή), αφού βγαίνει σε δημοπρασία από τον οίκο Σόθμπις στις 6 Σεπτεμβρίου.

Επειδή μάλλον δεν θα το διεκδικήσεις, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην γκάλερι παρακάτω και στο μεταξύ δυνάμωσε τα 80’s σύνθια από τους Miami Nights.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved