Αν ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ρομπότ, θα είχε πάρει τους ίδιους τίτλους;

Η πρώτη «φόρμουλα χωρίς οδηγό» φέρνει επανάσταση στα μηχανοκίνητα σπορ.

Ένα από τα πιο εύλογα ερωτήματα που απασχολούν τους θεατές της Formula 1, αλλά και όλων των μηχανοκίνητων σπορ είναι το κατά πόσο η οδηγική ικανότητα επηρεάζει το αποτέλεσμα. Ποιο είναι το ποσοστό επίδρασης δηλαδή του ίδιου του οδηγού και ποιο του αγωνιστικού που έχει στα χέρια του. Είναι το ταλέντο που κάνει τη διαφορά, το μονοθέσιο που καλείται να τιθασεύσει ή ο συνδυασμός αυτών των δύο; Αυτό το ερώτημα πλέον ακυρώνεται μετά την πρωτοποριακή και επαναστατική επινόηση του Daniel Simons, η οποία παρουσιάστηκε και εφαρμόστηκε πρόσφατα στη Βαρκελώνη.

robocar mesa

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formoula E, που οδηγείται μόνο του! Ονομάζεται «Robocar» και σχεδιάστηκε από τον Daniel Simons. Είναι μικρό σε μέγεθος, εφόσον λείπει η θέση του οδηγού, η κάθε ρόδα διαθέτει τον δικό της κινητήρα και μπορεί να φτάσει τα 320 χιλιόμετρα την ώρα! Επίσης διαθέτει κινητήρες και κάμερες που εντοπίζουν και αναλύουν τις εξωτερικές πληροφορίες του περιβάλλοντος.

https 2F2Fblueprint api production.s3.amazonaws.com2Fuploads2Fcard2Fimage2F3975162Fef0462e7 4764 42c2 a6ba 7c7c52499916

Το ερώτημα που εγείρεται πλέον αφορά τις όποιες αντιδράσεις των οδηγών και την επιρροή που θα έχει στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και το ενδεχόμενο αυτή η εφεύρεση να μεταφερθεί και στην Formula 1! Κι εδώ είναι που διερωτώμεθα: Αν ο Φέτελ ήταν ρομπότ, θα είχε πάρει τους ίδιους τίτλους;

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης