6 λάθη που δεν σε αφήνουν να γίνεις ντούκι

Μυστήριο πράγμα η μυϊκή μάζα...

Πιέζεσαι, ανεβάζεις κιλά, περνάς ώρες ολόκληρες στο γυμναστήριο και παρ' όλα αυτά δεν βλέπεις αποτελέσματα.

Αν ψάχνεις τι φταίει, έχουμε 6 κακές συνήθειες που πρέπει να κόψεις αν θες να φουσκώσεις.

 

1. Δεν κρατάς πρόγραμμα

Pain and Gain

Ειδικά στο κομμάτι της προπόνησης όπου παίζεις με πολλά κιλά για να αυξήσεις την σωματοδομή, απαιτείται να κρατάς στοιχεία. Πόσα κιλά χρησιμοποιήσεις, πόσες επαναλήψεις και διαλείμματα έκανες, πόσο μειωμένο ή αυξημένο ήταν το tempο σου. Κρατώντας σημειώσεις θα μπορέσεις να αξιολογήσεις την πρόοδο σου, να διαμοιράσεις σωστά την ενέργειά σου και να αποφύγεις τους τραυματισμούς.

 

2. Δεν έχεις δομή στις ασκήσεις

man weight lifting

Καλώς ή κακώς, για να δεις αποτελέσματα από τις προπονήσεις σου χρειάζεσαι ρουτίνα. Με το να αποφύγεις την μία μέρα και να αντικαταστήσεις τις ασκήσεις με άλλες, δεν βοηθάς το σώμα σου να αφομοιώσει τις προπονήσεις. Όσο περισσότερο πιστός μένεις στο πρόγραμμα και δεν παραλείπεις ασκήσεις, τόσο πιο γρήγορα θα δεις αποτελέσματα.

 

3. Κάνεις παραπάνω αεροβική απ’ όσο πρέπει

fitness man running

Προς Θεού, δεν λέμε πως δεν είναι χρήσιμη. Αλλά στο πρόγραμμά σου δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 ημέρες. Αν μάλιστα το διήμερο σε αεροβική είναι στάνταρ, τότε πρέπει να ασχοληθείς με την κατασκευή μυών τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα. Το καλύτερο είναι να κρατήσεις την αεροβική για 1 φορά και να κάνεις βάρη τουλάχιστον 3 φορές. Διαφορετικά δεν πρόκειται να φουσκώσεις.

 

4. Το στρες σε τσακίζει

workout reduce stress

Κυριολεκτικά όμως. Εκτός του ότι μειώνει την όρεξη για προπόνηση, οδηγεί το κορμί να απελευθερώσει χημικά που κάνουν κακό και σαμποτάρουν τον μεταβολισμό σου. Χρειάζεται να χαλαρώσεις, να ηρεμήσεις και να συγκεντρωθείς στην προπόνησή σου. Μάθε να κάνεις αυτοσυγκέντρωση ή ακόμη και ασκήσεις με αναπνοές. Θα σε χαλαρώσει. Τέλος μην ξεχνάς να κοιμάσαι τουλάχιστον 8-9  ώρες καθημερινά.

 

5. Τρως σαν πουλάκι

business man sandwich lunch

Αν δεν γευματίζεις σωστά και αρκετά, δεν θα χτίσεις ποτέ σου μύες. Χρειάζεσαι πολλή πρωτεΐνη από αβγά, γαλοπούλα, κοτόπουλο (στήθος) και μοσχάρι υπό συγκεκριμένες δόσεις (λόγω του λίπους που έχει ανάμεσα στις ίνες). Τα πιάτα σου μπορούν να συνοδεύονται από σαλάτες, αν και τροφές όπως είναι το αβοκάντο θα σε βοηθήσουν ακόμα περισσότερο. Ξέχνα οποιοδήποτε ρόφημα περιέχει ζάχαρη και όλα του τύπου τα fast foods. Όταν τρως σκουπίδια, το αποτέλεσμα θα είναι για τα σκουπίδια.

 

6. Περνάς πολλές ώρες στο γυμναστήριο

9fea464167626dd5fbbb2bc4d71f5722

Αν δεν ξεκουραστείς και δεν αφήσεις τους μύες σου να ξεκουραστούν και να ανανεωθούν, θα παραμείνουν καμένοι δίνοντας μηδενικά αποτελέσματα. Το θέμα δεν είναι να πηγαίνεις πολλές φορές γυμναστήριο, αλλά να γνωρίζεις πώς να κατανείμεις σωστά τον χρόνο. Οπότε αν είσαι ώρες εκεί χωρίς ουσιώδη προπόνηση, απλά χάνεις τον χρόνο σου.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης