Έχεις αναρωτηθεί πόσα κιλά σηκώνεις όταν κάνεις πους απς;

Υπάρχει καλός λόγος που η άσκηση δουλεύει.

Είναι η πιο σταθερή αξία όσον αφορά τις ασκήσεις. Έμαθες να την αγαπάς επειδή είδες ότι γυμνάζει τον κορμό σου και τα χέρια σου, ενώ έχει αποδειχτεί πως κρατάει δυνατή και την σπονδυλική σου στήλη. Έχεις όμως αναρωτηθεί πόσα ακριβώς κιλά σηκώνεις εκείνη την ώρα;

this is how much of your body weight youre actually lifting when you do a push up 1583x1055

Όλα έχουν να κάνουν όχι μόνο με το βάρος, αλλά κυρίως με το σώμα σου και στη θέση που βρίσκεται εκείνη την στιγμή. Για παράδειγμα, όταν στέκεσαι ψηλά στα χέρια, σηκώνεις περίπου το 69% του βάρους σου. Στη θέση όπου βρίσκεσαι τελείως χαμηλά και είσαι έτοιμος να σηκωθείς για να ξεκινήσεις τις κάμψεις, προφανώς σηκώνεις περισσότερα. Για την ακρίβεια το 75% του βάρους σου. Γι’ αυτό ακριβώς και η προπόνηση αυτή αποδίδει.

Αυτό που ωστόσο πρέπει να γνωρίζεις, είναι πως τα πους απς δουλεύουν σε οποιαδήποτε θέση. Ακόμη δηλαδή και αν επιλέξεις να έχεις τα γόνατα στο έδαφος, θα σηκώσεις περίπου το 54% όταν είσαι «ψηλά» και το 62% όταν είσαι χαμηλά.

Θες να κάψεις περισσότερο λίπος; Διάβασε εδώ.

Μην τα σταματάς λοιπόν. Η όλη διαδικασία δουλεύει. 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης