5 ασκήσεις που θέλουν μόνο παραλία

5 γύροι χωρίς όργανα για να τους απολαύσεις με το θαλασσινό αεράκι.

Με περίπου 1.800.000 βαθμούς κελσίου εκεί έξω, νομοτελιακά έχει φτάσει ή ώρα της παραλίας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να γυμναστείς. Αυτό πιστεύεις και ο Δημήτρης Μώρος που για τα επόμενα πέντε επεισόδια αφήνει το αγαπημένο του Fitness Art και πηγαίνει σχοινιά.

Ωστόσο να έχεις στο νου ότι η προπόνηση στην παραλία είναι συνώνυμο της διακριτικότητας. Διότι την γυμναστική με το θαλασσινό αεράκι πολλοί λάτρεψαν, αλλά αυτόν που γυμνάζεται επιδεικτικά ουδείς.

Μεταξύ μας, δεν σε παίρνει να ενοχλήσεις κόσμο, διότι για να κάνεις προπόνηση στην παραλία με ασφάλεια, θα πρέπει να πας πολύ πρωί. Υπολόγισε γύρω στις 8 το πρωί, δηλαδή σε μία ώρα όπου και ο ήλιος δεν είναι ψηλά και η θερμοκρασία είναι σε υποφερτά επίπεδα.

Ο Δημήτρης ετοίμασε για εσένα 5-8 γύρους των 5 ασκήσεων χωρίς όργανα προφανώς. Σε κάθε άσκηση κάνεις όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς σε 20'' και ανάμεσα σε κάθε γύρο κάνεις διάλειμμα 30''.

Επομένως, την επόμενη φορά που θα πας για μπάνιο, πάρε μαζί αντηλιακό, πετσέτα, μαγιό, γυαλιά ηλίου και ένα δεύτερο μπλουζάκι γιατί θα ιδρώσεις πολύ.

5 ασκήσεις που θέλουν παραλία
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης