Οι 8 καλύτερες τροφές για να έχεις ενέργεια όλη μέρα

Δεν εμπεριέχει (δυστυχώς) τοποθέτηση πίτσας.

Για να διατηρήσεις τις δυνάμεις σου κατά τη διάρκεια μιας πολυάσχολης μέρας, θα χρειαστείς "έξυπνες" τροφές που θα σε κρατήσουν σε εγρήγορση. Μικρές αλλαγές των διατροφικών συνηθειών σου μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Η ποικιλία ισορροπημένων τροφών μπορεί να σταθεροποιήσει τα επίπεδα σακχάρου και σιδήρου στο αίμα και έτσι να αποφύγεις τη μεσημεριανή υπνηλία

Η διατροφολόγος Valerie Goldstein τονίζει ότι «η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε πρωτεΐνη, λίπη και υγιεινούς υδατάνθρακες βοηθά στην διατήρηση ενέργειας μέσα στην μέρα».

APR 7 13 SB Foods that Boost Your Energy and Taste Goodblog post 33

Ακολουθούν μερικές τροφές που βοηθούν στην επίτευξη αυτού του στόχου:

1. Φυκοειδή (όπως τα φύλλα που χρησιμοποιούνται στο σούσι)

Η συγκεκριμένη τροφή περιέχει συστατικά που βοηθούν στην δημιουργία ενέργειας στο σώμα μας.

2. Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη B7, η οποία βοηθά το σώμα μας να "μετατρέψει" την τροφή σε ενέργεια.

giphy


3. Μοσχαρίσιο κρέας

Το άπαχο μοσχαρίσιο κρέας είναι πλούσιο σε σίδηρο και βοηθά στην διατήρηση της ενέργειας.


4. Βρώμη

Η βρώμη είναι ένας φυσικός υδατάνθρακας περιέχει ασβέστιο, ίνες και πρωτεΐνη. Μια μέτρια δόση βρώμης μαζί με γιαούρτη ή και μόνη της μπορεί να προσφέρει ενέργεια για ώρες.

5. Μύδια

Τα μύδια είναι πλούσια σε βιταμίνη Β12, η οποία παράγει αρκετή ενέργεια για να σε κρατήσει όλη την ημέρα. Ταυτόχρονα η βιταμίνη Β12 βοηθά ώστε να μεταβολίσει ο οργανισμός μας την τροφή σε ενέργεια. 

6. Κοτόπουλο

Το κοτόπουλο περιέχει ένα ένζυμο ονόματι CoQ10, που είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία της καρδιάς, του συκωτιού και των νεφρών. Μπορεί να αυξήσει την ενέργεια σου καθημερινά και βοηθά το σώμα να χειριστεί αυτή την ενέργεια όσο το δυνατόν καλύτερα.

7. Αυγά

Τα αυγά μας προσφέρουν βασικά διατροφικά συστατικά όπως πρωτεΐνη και τις βιταμίνες Β6 και Β12 και έτσι είναι πλούσια σε ενέργεια.

giphy 1

 

8. Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε μαγνήσιο που βοηθά στην διαχείριση της ενέργειας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης