Δεν φτάνει μόνο το γυμναστήριο, πρέπει να τρως και σωστά αδερφέ!

Αν θες να χάσεις κιλά και γίνεις κορμάρα βέβαια.

Μην ανησυχείς δεν είσαι ο μόνος. Όλοι το 'χαψαν το «γυμνάσου και γίνε μοντέλο» ή το πιο κλισέ-πεθαίνεις «10 γυμναστικές για να χάσεις κιλά». Το six pack πολύ επιθύμησαν. Νόμιζαν όμως πως θα το αποκτούσαν απλά και μόνο με μια εγγραφή σε γυμναστήριο. Το αποτέλεσμα; Ακόμα το ψάχνουν. Για να μην υπάρξει παρεξήγηση, προφανώς και με την άσκηση ενεργοποιείται ο μεταβολισμός άρα και οι καύσεις. Επειδή όμως μαζί με αυτήν  ταυτόχρονα ανοίγει και η όρεξη, τότε bro πρόσεχε είσαι πολύ κοντά στο να χάσεις τον στόχο σου.

Κι επειδή εκτός από άνθρωπος της γυμναστικής είμαι κυρίως… κοιλιόδουλος στο λέω εκ πείρας, θα στο πουν και άλλοι, δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις αν δεν υπάρξει αναλογία στο ζευγάρι άσκηση-διατροφή. Νομίζεις δεν θέλω να είμαι ο Jake Gyllehaal στο «Southpaw»; Ποιος δεν θα’ θελε;

Αλλά τρέχε εσύ 10 χιλιόμετρα, κάνε 2000 κοιλιακούς, τρεις ώρες πυγμαχία τη μέρα και διατροφή του McGregor και στο εγγυώμαι θα σου λένε «λίπος» και δεν θα ξέρεις τι είναι. Η σκληρή αλήθεια είναι ότι με τέτοια προπονησάρα όντως θα στέγνωνες σε χρόνο ρεκόρ αλλά τότε θα ήσουν υπεραθλητής – επομένως πρόβλημα με το βάρος σου δεν θα είχες-ή σταρ του Χόλιγουντ. Αφού όμως δεν θες να αφήσεις το γυμναστήριο και δεν έχεις παραδώσει τα όπλα στην υπόθεση «αδυνάτισμα», αυτά είναι τα τρία βήματα-λάθη που συνηθίζεις.

Θέλει πρόγραμμα για να γίνει η δουλειά

Αν είναι να πηγαίνεις Δευτέρα και μετά ξανά την άλλη Δευτέρα τότε συγνώμη που θα στο πω αλλά τα λεφτά τις εγγραφής πετάχτηκαν στα σκουπίδια. Ο οργανισμός σου πρέπει να συνηθίσει τις αλλαγές που του προκαλείς, όχι να τον μπερδεύεις. Βάλε στο πρόγραμμα 3 φορές τη βδομάδα να γυμνάζεσαι και θα δεις σταδιακά μια αλλαγή.

Διακοσμητικός είναι ο διατροφολόγος;

Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί δεν υπάρχει γυμναστήριο στον πλανήτη χωρίς διατροφολόγο; Αυτός θα σου πει τι να προσέξεις, τις ποσότητες που θα τρως ανάλογα με αυτό που θες να πετύχεις. Η διατροφή είναι σαν τη σφαίρα και το σώμα το πιστόλι. Χωρίς πυρομαχικά ρίχνεις άσφαιρα.

Μπερδεύεις τις προτεραιότητες

Πας για να αδυνατίσεις, όχι για Κουταλιανός. Είναι λογικό να ζηλεύεις τον διπλανό που κάνει μονόζυγο σαν τον Μάρα ή τον άλλον που σηκώνει δέκα φορές το βάρος του. Αλλά επαναλαμβάνω, στόχος σου είναι να χάσεις όγκο όχι να πάρεις κι άλλο.

Επομένως αν είναι να αρχίσεις το γυμναστήριο για να χάσεις, κάντο σωστά. Το 60% της προσοχής σου πρέπει να είναι στη διατροφή που κάνεις (πολλά γεύματα μέσα στη μέρα με χαμηλά λιπαρά και μικρές ποσότητες) και μετά είναι η γυμναστική. Στην τελική ξεκίνα το τρέξιμο, έντονο περπάτημα ή ποδήλατο. Αν θες να γίνεις Tom Hardy αυτό είναι άλλη ιστορία.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης