Αυτό δεν είναι σποτάκι της Budweiser, κινηματογραφική ταινία είναι.

To Peaky Blinders το έχουμε δει; Εκείνη την τρομερή σειρά που δείχνει μια συμμορία στις αρχές του 20ου αιώνα να πίνει, να καπνίζει, να μεθοκοπάει στις pub, να παίζει ιππόδρομο, να κάνει τσαμπουκάδες με μαχαίρια, να προσπαθεί να ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί του εγκληματικού βάθρου μέσα στο σκοτεινό ημίφως από τις λάμπες υγραερίου του Μπέρμινχαμ;

Αν το έχεις δει, τσέκαρε τώρα το βίντεο· θα σε μεταφέρει ξανά στην ατμόσφαιρα που τόσο αγάπησες. Αν όχι, δες το για άλλο λόγο. Γιατί θα σε κάνει να αναρωτηθείς για το πώς κατάφερε ο σκηνοθέτης να δώσει κινηματογραφική ποιότητα σε ένα απλό διαφημιστικό σποτάκι.  Για το πώς ο γερμανός ιδρυτής της εταιρείας Budweiser πέρασε από του χάρου τα δόντια με μόνο σύμμαχο το όνειρό του: να γίνει δηλαδή ο Βασιλιάς της Μπύρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. 

ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης