Τι άλλο θέλεις δηλαδή;

Υπάρχει μια κάπως γραφική έκφραση που εμπεριέχει όμως τόνους σοφίας και πάει κάπως έτσι: «θέλω το αυτοκίνητό μου γρήγορο, τη γυναίκα μου καυτή και τη μπύρα μου παγωμένη». Αυτά φυσικά συμβαίνουν σε έναν ιδανικό κόσμο, αφού η πραγματικότητα συνήθως τα μπερδεύει και βρίσκεσαι με χαλασμένο αμάξι και χλιαρή μπύρα.

Η γνωστή εταιρεία Cartier, στην προσπάθεία της να προωθήσει ένα βραχιόλι της, έδωσε τα ηνία της διαφήμισης στον Christian Larson, έναν Σουηδό σκηνοθέτη. Και μπράβο της διότι το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό.

Οι γυναίκες που παρελαύνουν είναι σαν τα κρύα τα νερά (δηλαδή καυτές σε ένα οξύμωρο της ελληνικής γλώσσας), τα αυτοκίνητα να τα πιεις στο ποτήρι και τα ανδρικά ρούχα μια διδακτική επιτομή του στυλ.

Τι άλλο θέλεις πιο πολύ; Ίσως μονάχα ένα καλό και ακριβό ουίσκι για να συνοδέψεις το βίντεο.

ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης